Søk i denne bloggen

søndag 31. oktober 2010

Dinocookiecrumb + WELCOME!

Har du sett så fin blogg? Ren og hvit og pen. Jeg får prestasjonsangst!

Ordene mine skitner til. Men en blogg trenger kanskje ord? Og hvis jeg skal bli pirkete kan jeg like gjerne gi opp, for jeg har ikke tid til pirk. Og jeg har ikke lyst til å være en pirkete person som henger seg opp i pirk.




I'm being rude. Sorry. Jeg må jo ønske deg velkommen!

Velkommen til min freshe start. Alt det gamle blir liggende igjen her.

Forskjellene blir nok ikke enorme. Men denne er i det minste penere å se på!

Men, du, lov meg en ting: Hvis dette blir et sååå krampaktig forsøk på å ikke å være lik gamlemor (gamle bloggen) at den ender opp som noe midt-i-mellom-ingenting-shitty-crap, PLEASE let me know.


Som du ser har jeg bakt blog-warming-goodies. Saue-cupcakes og dino-cookies...


Please, help yourself!

De er ikke syntetiske at all.

7 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg til å følge med på den nye bloggen din :)

    SvarSlett
  2. Jeg er meed:D

    <3

    SvarSlett
  3. Heidi:

    Tusen takk! Håper det ikke blir kjedelig :-S

    Anne Line:

    Welcome. Haha. Du er god! <3

    SvarSlett
  4. Dette blir bra, jeg er også med!

    SvarSlett
  5. Hei vennen, jeg fant deg ikke her før i dag :) dette blir sikkert veldig bra! Og jeg kommer til å fortsette å lese deg hver dag, men ikke sikkert jeg har tid til å sende deg en klem hver dag...
    I dag har jeg :D Store klemmer fra meg :)

    SvarSlett
  6. Du er SÅ god. Her er det ingen klemmeplikt :-) Håper det går bra med studiene!!

    Stor klem <3

    SvarSlett