Søk i denne bloggen

lørdag 6. november 2010

Beans and Jeans

Kanskje ikke verdens mest spennende lørdag.


Bear leser. Jeg skriver. Eller prøver å skrive more like it.

Idag morges gikk jeg berserk i bønne/nøtte/healthy-healthy-avdelingen på Tesco: 


 Og jeg har vært en "god" kjæreste og servert healthy-healthy brain-food-snacks til Dr. Bear:


Ikveld skal vi ut med gode venner. Og jeg skal ha på meg skjørt (jeg liker egentlig ikke å gå i skjørt/kjole). Men jeg får ikke på meg en eneste jeans. Lovely. Men skjørt er finere enn joggebukse. And whooo cares hva jeg har på meg. (Bortsett fra meg).

It's gonna be lots of fun.

God helg!

4 kommentarer:

  1. Så utrolig hyggelig og fint med litt bilder fra hverdagen! Det ønsker vi oss mer av! Det blir sikkert koselig å spise ute, skjørt er in i vinter :)

    SvarSlett
  2. Du er en god kjæreste du!

    SvarSlett
  3. mye herlig snacks der ja.. Nøtter og tørka frukt osv er jo den beste snacksen ;) Håper Bear ble fornøyd og koste seg. Have fun tonight, du kommer sikkert til å rocke skjørtet!

    SvarSlett
  4. Cathrine:

    Hverdagsbilder skal bli! Middag var koselig, tusen takk. Håper du har hatt en FIN helg :-)


    Anette:

    Til tider. Jeg skaper i det minste mye action i hverdagen.

    GOD søndag til deg!

    <3<3


    C30:

    Bear ble enda mer fornøyd etter guacamole til gulrøttene :-) (Jeg prøver å spise mye sunt fett og han tvinges til å være med, noe han ikke har noe imot!)

    Jeg rocka skjørtet! Haha... Tusen takk for så hyggelig kommentar!! Håper du har hatt en kjempefin helg!

    SvarSlett