Søk i denne bloggen

fredag 12. november 2010

Bums, tums and... plums???

Jeg har kommet frem til at det faktisk er to store fordeler med å gå opp i vekt.

Eller, (don't flatter yourself, Dinosau) store er kanskje å overdrive. (Skal det vise seg after a reality check). Det er to medium fordeler. Okay. To medium-minus fordeler, da. But still. To bigger-than-myggestikk fordeler...

... med å gå opp i vekt. 

(Nei, her er ingen detaljer for intime). 



Jeg er ikke overbegeistret over at alt legger seg som junk in the trunk. (For believe me, det er der det legger seg. Bortsett fra det som får my tummy til å se ut som om jeg snart skal bli en mummy).

Yo!

Obviously foretrekker jeg "less-suppressed-more-expressed-chest"!!!

I'll stop now. Sorry.

Visstnok vil det "fordele" seg mer etterhvert. Legge seg litt på armene og leggene etc, og ikke bare på magen og rumpa og lårene. Det passer meg utmerket. Jeg heier på håndleddene mine og anklene mine.


Uansett: jeg føler at jeg har grodd vannmeloner over night.

Jeg spurte Bear, da (stakkars Bear tenker du nå, and so you should, det maset han holder ut), om jeg burde være bekymret?

"For hva da", spurte han.

"Ser det ikke ut som om jeg har fått sprøytet inn masse silikon??? Tenk hvis noen tror jeg har operert???"

Og Bear sa: "Eeeeeeeh... Not really. Not to worry".

Så apparently så har jeg ikke silikon-look-alike-pupper. Så fortalte jeg om vannmelonene jeg ser. Og da måtte Bear le. Og jeg var så irriterende at jeg ba ham finne en annen frukt å sammenligne med, så jeg kunne få en reality check.

Og apparently er de mer som... wait for it... plommer.

Plommer???

Han sa i det minste ikke bananer.




Then I moved on. Or down, more like it. Men da hadde Bear fått nok. Og jeg håper at det jeg ser på som en enorm gresskarrumpe - (please insert større, mer klumpete grønnsak/frukt hvis du kommer på noe) - heller er en ... hmm...  appelsin (nooo...) ... eller ferskenrumpe istedenfor.


Kjedelig å ikke kunne stole på sine egne øyne.

Anyways. Nok offentlig overanalysering av egen kropp.

Den blir som den blir. Så lenge jeg får enda litt mer fred og slipper unna paranoia så er jeg game.

Bring it!

God (fruity) helg!

15 kommentarer:

  1. Hehehe, plommer:D Nå fikk jeg meg en god latter på en kjedelig fredags-vakt:) Gutter (og bjørner) vet å få sagt det:)

    SvarSlett
  2. heheh.. funny innlegg! :) Synes jeg ser for meg hele frukthagen.. *knis*

    For å si det sånn: det å være slank og stram har sine fordeler, og det å være noe mer a)rundere i kantene, b)mer formfull eller c) ha litt mer å gå på (hva sier man egentlig?) har også sine fordeler.
    Jeg heller mot det siste, for det er digg å være kvinnelig rett og slett! Plommer eller appelsiner eller vannmeloner, gutta setter pris på det meste ;)

    Heldigvis ser jeg en økende tendens i media på at skjønnhetsidealer skifter mot mer (høyst naturlige) former nå.. Pjuuuhhh ;)

    Ønsker deg ei super helg, Snuppeline!

    SvarSlett
  3. PS: Man kan være slank og kvinnelig også, disse to tingene går jo nødvendigvis (og ofte ikke) på bekostning av hverandre...

    SvarSlett
  4. Går jo nødvendigvis IKKE på bekostning av hverandre.. mente jeg å si! Svært viktig forskjell.. Mye surr i formuleringene i kveld.
    hilsen spammeren ;)

    SvarSlett
  5. Haha :)
    Ha en strålende helg Kristine!

    klem JM

    SvarSlett
  6. ROFL plommer?!? sa han virkelig det? Uten å trekke på smilebåndet?
    Du får nå sagt det, Kristine. Heldigvis at han ikke sa moreller!! :P
    Ha en fantastisk helg, klemmer fra Linda

    SvarSlett
  7. Thumbs up for plums!
    Jeg har også en følelse av at ..de to vokser FORTEREENNFORTEST, mens jeg innerst inne vet at de enda minner mest om... brukte teposer. Haha.

    God helg, Kristine <3

    SvarSlett
  8. Hahaha:D
    Du er så bra:D
    Øsnker deg en kjempe fin helg :D

    SvarSlett
  9. Du er jo bare herlig da :-)

    Tja - det er vel noe med vår egen oppfatning av vår kropp ja... :-)
    Dette innlegget fikk meg til å smile fra øret til øret fordi det var så herlig skrevet.

    Men jeg er helt enig i forhold til plumsa :-) - det er jo litt deilig å føle seg kvinnelig :-)

    STOR BAMSEKLEM TIL DEG :-)

    SvarSlett
  10. Heidi:

    They sure do! He was joking, though ☺ Silly questions deserve silly answers ☺

    Håper du får en KJEMPEFIN helg ☺


    C30:

    Pjuuuh… Agree. Det bør være mer variasjon i “idealer”, så alle kan kjenne seg igjen, uavhengig om man er pære-, eple-, eller gulrtotformet. Problemet er jo at “alle” strekker seg etter det samme ekstreme idealet, og for mange av oss er det umulig å nå (ihvertfall med helsa i behold).

    Mer variasjon er BRA! Alle kropper er forskjellige, and so they should be. (Så lenge de er sunne, of course).

    Tusen takk for så fin kommentar, C30! Håper du får en FIN helg!


    Pantora:

    ;-D

    SvarSlett
  11. Jan Magnus:

    ;-D
    Tusen takk for kommentar! Så morro at du er innom her ☺ Have a great weekend!!


    Linda:

    Haha… Han sa det som en spøk. Spør man så dumt, kan man ikke forvente et alvorlig svar ☺

    God god god helg ☺


    Frida S.:

    Brukte teposer??? Haha… Nice. Men det er bra at noe legger seg der også. Bonus!

    God helg til deg, Frida <3<3<3


    Anne Line:

    Thank you, og GOD helg til deg også, Anne Line <3<3


    Mitthaap:

    Tusen takk! Så god du er ☺ Ja, det er deilig å få tilbake litt former!

    Stor god klem og GOD helg til deg ☺ <3<3<3

    SvarSlett
  12. Utrolig morsomt. Ser dere foran meg!
    God helg!

    SvarSlett
  13. Hege og Marthe:


    Tusen takk :-D

    SvarSlett