Søk i denne bloggen

mandag 1. november 2010

Epost med frost

Jeg har fått en email som har satt meg litt (veldig) ut av spill. Og jeg vil skrive om den, samtidig vil jeg ikke skrive om den. Jeg har prøvd å skrive om den, men så tør jeg ikke å poste det jeg skriver.

Istedenfor fikk du en detaljert og uinteressant beskrivelse av pumpkins osv.


Uansett. Jeg tror jeg må fordøye. Og så skal jeg heller komme tilbake til det senere. (Prøver ikke å hype den opp).

Sinna og lei meg og skuffet og ... blæh! Og stressa. Og nervøs.


Sånn er været her i dag:


Suits me just fine.


Skal komme tilbake til den mailen, for jeg har egentlig mye jeg vil si.

Mer sinna enn lei meg. Og det er bra!

7 kommentarer:

  1. En klem til deg! Håper dagen din blir bedre!

    SvarSlett
  2. Den er allerede bedre, tusen takk! Og same to you ;-)

    SvarSlett
  3. Kristine, kjedelig å få en teit e-post! Spesielt fordi at når man leser en mail, hører man ikke noen stemme, og man ser ikke ansikts-uttrykk. Derfor er det litt lett å ta ting på feil måte (eller ta det som verre enn det er).
    Håper du har hatt en fin dag allikevel!
    Mange gode klemmer :)

    SvarSlett
  4. Dumme eposter er akkurat dét, dumme, og bør ikke tas personlig. Men det er lettere sagt enn gjort! Bra dagen din alt har blitt bedre:o)

    Stor bamseklem!

    SvarSlett
  5. Uff - så leit. Blir lei meg på dine vegne jeg. Kanskje jeg skal bli sint sammen med deg. Jeg vet jo ikke hva slags mail du har fått en gang, men sender deg masse gode tanker og tenker på deg. Klem

    SvarSlett
  6. <3 marita loves ju so

    SvarSlett
  7. Linda:
    Det har du helt rett i! Mye lettere å misforstå når man kun leser, spes hvis det går fort. Men har lest igjen og igjen, og sitter igjen med en følelse av at intensjonene kanskje ikke var direkte ONDE, men at personen likevel burde tenkt seg om tre ganger.
    Vanskelige ting bør tas face to face, da unngår man misunderstandings og følelsen av å angripes.
    Tusen takk, Linda, du er supergod!


    Thea:
    You are SO right! Takk :-) Og enda større bamseklem tilbake


    mitthaap:
    Bli sinna med meg? Ja takk. (Du kan velge selv om du vil være med når du leser hva den dreide seg om). Håper du får en god dag <3


    Ingvild:
    Haha... Marita, Marita... She's SO silly. I love Marita too + you. <3<3<3

    SvarSlett