Søk i denne bloggen

mandag 1. november 2010

Happy Belated Halloween, pumpkins

Look what I made yesterday:


Haha. Stakkars. He ate too much candy.

Men etter at jeg hadde tørket opp så han litt blidere ut:


Eller egentlig ikke. Hmm...

Egentlig så jeg for meg at jeg skulle lage noe genialt. Med masse detaljer. Men det var mye vanskeligere å være nøyaktig enn jeg hadde trodd. Jeg skylder på sløv kniv. Excuses excuses.

Ellers brukte jeg gårsdagen på å dele ut sjokolader. Men da det ble tomt (fordi jeg var så dum at jeg ga mer enn en ting til hvert barn ("How many can I have?" "As many as you want!") måtte jeg gå over til kjekspakker. Og da det var borte måtte jeg i ren desperasjon dele ut Bear sitt lager av Walters Mandler.

Ikke veldig populært, tror jeg (he doesn't know yet), og egentlig veldig dårlig gjort, men jeg handlet som sagt i ren desperasjon, og de som ringte på var tvillinger på fire år utkledd som gresskar. Hva skulle jeg gjøre?
(Åja. Nå slo det meg at jeg kunne gitt penger. Det må jo være det beste å få!)

Mitt favorittkostyme = en liten gutt utkledd som en banan.

Note to self: Halloween er tydeligvis en BIG DEAL in the neighbourhood. Neste år: Kjøp inn mer candy.


PS:


Jeg er ikke helt bitch mot stakkars Bear. Nå har jeg bakt sjokoladekake. Pluss at jeg har "bestilt" nytt lager av Walter fra Norge. 


PS2:

Det er jo mandag. Og mandag er fortsatt veiedag.

Og jeg har gått opp i vekt. Up up up.

This is how I feel about it:



Du kan jo tolke det som du vil.

1) Lysende entusiastisk.
2) Ambivalent.
3) Jeg gråter en skvett mens jeg skriver dette.  

Tips: Det er ikke 3.

Happy monday!

3 kommentarer:

  1. Jeg gjetter på nr 2 :) Du er flink!! Gresskaret ble jo flott, he's got a personality ;) Ha en flott mandag videre, over og ut!

    SvarSlett
  2. Du er flink flink fliiinK:)
    Hehe, det gresskaret var jo kjempe kult!:D

    åå en søt liten banangutt:D Vår få av de i Oslo gitt:P

    SvarSlett
  3. Heidi:

    Du vant, du vant!!!
    Mr. Pumpkin kommer i posten til deg :-) Neida, det skal du få slippe. Nr 2 var riktig svar i går, idag ligger jeg mellom 1 og 2. Yey!!!


    Anne Line:

    Var det ingen i Oslo?? Jeg trodde vi hadde adoptert den tradisjonen også, jeg. Bananaboy var utrolig god.
    Ha en super dag ;-)

    SvarSlett