Søk i denne bloggen

fredag 26. november 2010

Howdy howdy!

3 reasons why I love the fact that Bear is a doctor.

1)
Jeg kan stille irriterende spørsmål som:
"Jeg har vondt der og der og hva tror du det betyr, egentliiiiiiiiiiiiig?"

Noe jeg gjorde i hele går fordi jeg var syk. (Hence yesterdays absence+this short post).
 

2)
Han får GRATIS penner og blokker og stæsj på sykehuset. Og jeg ber ham græbbe til seg og har en egen skuff for penner med reklame for blodtrykkmedisiner etc. Det er julaften hver gang han kommer hjem fra jobb. (Jess, I am easy to please).
My treasures.

Dette er bare et LITE utvalg. Da jeg fikk de farge-stickersene holdt jeg på å gå fra konseptene. Og forresten: innimellom får jeg også memory sticks. Og tissues. Og sånn antibacterial handwash. It is GREAT.

3)
Noen ganger må han reise. Og når han må reise får jeg også reise. OG...

... den 18. desember skal vi reise HIT:


This could be anywhere, really. Men det er faktisk et helt tilfeldig bilde av et helt tilfeldig kjøpesenter i Houston.
Jeg har aldri vært i Texas før, men jeg tipper at juletider is the time to go.

I'm very excited!


Tre gode grunner, don't ya think? Ya'll? Or somethin' like that.

(Herregud, hva tror jeg at jeg driver med? Jeg klarer ikke engang å snakke med Bergensdialekt eller late som om jeg er fra nord...).

God helg!

10 kommentarer:

  1. Du er rett og slett herlig, rasende festlig og gjorde med ett a VERY bad day til en mye bedre en! Takk!

    SvarSlett
  2. Åh! der så det fint ut :) Ønsker deg en kjempe tur :)) Jeg skal på tur i januar, men kan ikke si hvorfor på bloggen fordi det er liksom en bursdag/julegave til mamma og hun leser jo den :-) hihi, ha en fin dag :) <3

    SvarSlett
  3. lucky you! he he, samler på penner jeg også vettu, hi hi. Morsomt;) ha en super helg!
    ps- du gjør dagene enklere, sikkert for mange fler enn meg og!
    merry christmas!

    SvarSlett
  4. Åh - du er så herlig:-) Sitter og smiler når jeg leser dette. Det er sikkert mange mange flere positive ting med å være sammen med en lege da :-) Og han kan kanskje trygge deg en del på fysiske ting angående kropp og sånn, selv om vi finner mye ut selv også, likevel du har han beside you :-)

    Nyt livet så godt du kan - du fortjener det så inderlig <3
    KLEM

    SvarSlett
  5. M:

    Takk for at DU gjorde min dag mye bedre :-) Håper helgen din blir fin!


    Marthe:

    Å, så god du er!! Reiser+overraskelser er perfekte presanger. (Ikke at jeg skal skryte på meg at jeg har delt ut mange av den sorten). Tipper mamma'n din blir superglad :-) Spennende!!!


    Anne Ma:

    Jippi! Penner er gøy. Jeg stjeler alltid penner når jeg kan. (Altså, ikke fra butikkhyller eller andres skuffer, lommer, vesker etc, men sånn når det er litt naturlig å gjøre det).
    Jeg har mange fine penner (som jeg har kjøpt), men favortittene er som regel gratis. Blant annet en for en eller annen blodtrykksmedisin som er SUPERLETT (som å løfte en fjær) men veldig "myk" å skrive med. Loves it.

    Takk for så hyggelig kommentar, Anne Ma. GOD helg :-)


    Mitthaap:

    JA; det er MYE mer positivt enn bare penner.
    Og spes når det kommer til hva som skjer med kroppen. Bear er flink til å forklare hva som skjer når man IKKE spiser. (Så flink at jeg får lyst til å spise). Flink til å roe meg ned, dytte meg i riktig retning de gangene jeg faller feil vei. (Dette har vel ingenting med at han er lege å gjøre).
    Men det er fantastisk å alltid få ærlige svar basert på fakta når man lurer på hva som foregår :-) Jeg er heldig!

    Tusen takk, gode deg. Og nyt helgen! Håper den blir superfin!

    SvarSlett
  6. Morsomt nok en gang, ser flott ut i Houston! Klem til deg og Bear

    SvarSlett
  7. Heldiggris! Med både Bear og tur og penner!

    SvarSlett
  8. Så heldig du er! Jeg har tidligere bodd i Houston, og selv om det ikke er en typisk turistby, har den sin sjarm ;) Anbefaler NASA-museet. Håper også at du har litt pengebruk til gode, for det er veldig billig å shoppe der! Bildet er forsåvidt fra det mest kjente (og litt dyrere) kjøpesenteret i Houston, The Galleria. De er flinke til å pynte, amerikanerene! ;)
    Men det beste og viktigste er kanskje likevel at du får kose deg sammen med Bear? God tur!!

    SvarSlett
  9. Hege og Kaffedamen og Puma:

    Tusen takk! Jeg er en heldiggris, I know. :-)


    S:

    Å, tusen takk for tips! NASA må vi få med oss :-) Du er jo skikkelig ekspert, som til og med kjenner igjen bildet :-) Det blir nok litt juleshopping (jeg gleder meg!!!) Og gleder meg til all overdådig pynt.

    Tusen takk, S! Nå gleder jeg meg enda mer!

    SvarSlett