Søk i denne bloggen

søndag 7. november 2010

Mørkeredd under pledd + The Walking Dead

Bear elsker å skremme meg.

Og dessverre har jeg inngått en deal jeg angrer bittert på etter å ha sett denne traileren:




We are watching the premiere of "The Walking Dead" tonight as part of the deal. Jeg hater når man får det som man vil først. Og så glemmer at man har lovet noe in return.


I don't care about strålende kritikker, at det er storsatsingen til AMC, at det er samme director som for "The Shawshank Redemption" (Frihetens Regn, en av mine favoritter) og "The Green Mile".

I don't care!!! Jeg bare gruer meg. The whole thing scares me because:

Bear kommer til å skremme meg resten av kvelden når jeg minst venter det

Det er spådd STORM i Irland i kveld. Sist gang det var storm kunne jeg ikke ta toget til universitetet morgenen etter fordi det lå veltede trær på skinnene, og en av venninnene mine var bare noen meter fra en lyktestolpe som veltet. This will create a very scary atmosphere.


Jeg er ikke redd for zombier. Men jeg er redd for å våkne på et sykehus til en forlatt verden med zombier. Og jeg er redd for gjenferd (haha... I know. Bear laughs at this too).


PS:
If this is your cup of tea - den har fått sykt gode kritikker. Bl.a. 9.5 på imdb. (Bare 5,000 stemmer so far, but still pretty awesome). Maybe it will be okay. Probably not.



Wish me luck og god søndag til deg :-)

13 kommentarer:

  1. Masse lykke til:D

    Jeg er ekstremt lettskremt!
    Hvis jeg og kjæresten har feks. sett criminal minds, så tør ikke jeg å gå på do alene:P HAHA!

    Håper du overlever både storm og film:)

    <3

    SvarSlett
  2. Anbefales på det sterkeste! Kjempe spennende, ikke skummel i det hele tatt! Mer spenning og humor!

    SvarSlett
  3. hehe.. kjenner meg igjen..
    Er redd selv Løvenes Konge, jeg!

    I går "ofret" jeg meg for sambo og sa vi kunne se en litt "skummel" film. Han har sutret litt på at vi aldri ser de filmene han vil se.. vi så "Wanted" - og den var ikke såå skummel. Likte den tom. litt

    Du får lese litt tegneserier etterpå og le litt sammen med Bear.. så du berger nattesøvnen :)

    SvarSlett
  4. Anne Line:

    Haha... Høres ut som meg, det. Av en eller annen grunn er alt skummelt på badet. Speil, for eksempel. SO scary hvis man først er hysterisk! Jeg må lukke øynene når jeg går forbi (altså, ikke til vanlig, men når jeg er redd), for tenk hvis noen dukker opp bak meg etc. Etc. So silly. But so real.

    :-) Bear sier den ikke er skummel i det hele tatt, og at INGEN er redd for zombier, not even me, hvis jeg tenker meg om. I disagree. Vi får se. Takk for kommentar, Anne Line! Håper du har det BRA!


    Anonym:

    Thank you. Bear sier også at den er spennende, ikke skummel. Jeg er bare litt dramatisk :-)

    Takk, nå gleder jeg meg LITT til å se!


    C30:

    Haha... Så god. Er det hyenene som skremmer deg??? Elefantkirkegården?

    Takk for gode råd :-) Kanskje jeg til og med liker den?

    SvarSlett
  5. Nydelig blogg du har! Jeg har nettopp oppdaget den, men innleggene dine er veldig fine å lese. gleder meg til å følge deg videre. håper du har hatt en fin kveld, og ønsker deg en god uke :D

    SvarSlett
  6. Marthe:

    Tusen takk, så hyggelig kommentar :-) Nå ble jeg glad, takk takk!!!

    Håper du også får en kjempefin uke, og takk for at du leser, det setter jeg stor pris på :-D

    SvarSlett
  7. Hey! Would уou mіnd іf I shаre уour blog
    with mу myspacе gгoup? Thеre's a lot of people that I think would really enjoy your content. Please let me know. Thank you
    my site > iphonefix kl

    SvarSlett
  8. What's up, this weekend is nice for me, since this time i am reading this impressive informative piece of writing here at my residence.
    Here is my web blog ; iphonefix

    SvarSlett
  9. Hello there! This blog post cоulԁ not be ωгitten anу better!
    Going thгough this post reminds me of my previous roommate!
    Ηe сontinually keρt ρreaching about thіs.
    I'll send this article to him. Fairly certain he will have a very good read. I appreciate you for sharing!

    my blog; ipad repair pj

    SvarSlett
  10. It's really a great and helpful piece of information. I'm ѕаtisfied that you just shаred
    thіs helρful infο with uѕ. Ρlеase κeеp us up tο date lіke thіs.
    Thаnκs for sharing.

    My hоmерage ipad repair malaysia

    SvarSlett
  11. ӏt's an amazing paragraph in favor of all the web visitors; they will take advantage from it I am sure.

    Feel free to visit my blog post; ipad 3 screen repair pj

    SvarSlett
  12. Magnіfісent gooԁs from you, mаn.
    I've understand your stuff previous to and you'rе ϳust tοo excеllent.
    I actually liκe what you have acquiгеԁ hеre,
    certainly like what you aгe stаtіng and the way in which
    you sаy іt. You make it enjoyablе аnԁ уοu ѕtill care
    for tο keeρ it ѕmart. I сant wаіt
    to гeаd much morе from you.
    Thiѕ is really а tгеmendouѕ ωeb ѕіte.


    Fеel fгеe to suгf to my webpаge; iphone repair kl

    SvarSlett
  13. Howԁу, i read your blog frοm time to timе and i οwn
    a similar οne and i was just wondering if you get a lot of spam feedbaсk?
    If so how ԁo уou preνent іt,
    any ρlugin or аnything you cаn recommend?
    I get so much lately it's driving me crazy so any help is very much appreciated.

    Feel free to visit my website: http://storify.com/ipadrepairklang/utilizing-top-quality-ipad-mini-repair-klang-optio

    SvarSlett