Søk i denne bloggen

mandag 8. november 2010

Walking Dead - (nesten) ikke redd!

Til tross for ekle zombier (som viste seg å være ekstremt dumme og dermed mindre scary), var The Walking Dead excellent.

Det eneste skumle var en ekkel liten zombie-jente. Og en stakkars hest. Ellers var det bare utrolig spennende, fantastisk stemning og veldig ekte. (Hvis du synes zombier er teit, eller at det ikke er din greie, så gjør det ingenting, zombiene er egentlig ikke så viktige! Have a look-see anywyas, det er vel verdt det!)



Bear skremte meg selvfølgelig og jeg var selvfølgelig redd, men det ville jeg vært om vi så Modern Family også. Dark = scary. 


Høy kvalitet! Gleder meg til å se mer! Anbefales!

2 kommentarer:

  1. Enig, var storfornøyd med første episode! Serien bygger på tegneserien med samme navn, tror det har kommet ut 13 blader til nå, den første episoden bygger på det første bladet. Anbefales!

    Jeg har fulgt bloggen din av og på en stund; er mektig imponert over deg! Stå på! :)

    SvarSlett
  2. Christiane:

    I ended up loving it. Har tenkt på den i dag, og den var faktisk helt genial. Så gøy at du også likte den!

    TUSEN takk for at du leser, det setter jeg stor pris på :-) Håper du får en fin uke, og kos deg med neste episode av Walking Dead :-)

    SvarSlett