Søk i denne bloggen

fredag 31. desember 2010

Don't let the airport freeze, please? I need my cheese!

Som sagt prøver vi oss på Statene... igjen. Og hvis vi ikke kommer oss av gårde... Så... Uæh. Så... Not an option.

Det gjør vi bare. Det går bare ikke an å miste 3 flights på en jul. Gjør det vel?

Denne gangen skal jeg ikke kjøpe meg cowboy-boots. (Tipper at koffertene våre, som reiste alene på ferie til Houston uten oss i det MINSTE tar med seg en souvenir heimat).

Isteden skal jeg fylle kofferten min (ooops) bæreposen min (neida, jeg har mer enn en koffert) med masse ost:


Hvis jeg finner Philadelphia-cheese så lover jeg å poste tusen bilder av den. Fra alle vinkler.

Og hvis IKKE, så er jeg tilbake den 6. januar.


Og før jeg skal plage deg med TIDENES lengste innlegg (oh lord, du trenger dopause og et par drinker for å komme deg igjennom, sorry) vil jeg si:

HAPPY NEW YEAR!!!
Og: LOL. As in Lots Of Love
 

5 kommentarer:

  1. Lykke til,og
    GODT NYTTÅR!!!

    Klemmer

    SvarSlett
  2. God tur i morgen! Og Godt Nytt Aar til deg og bear.Alt godt oenskes dere!

    SvarSlett
  3. Philadelphia for life :D
    Jeg dåner om det flyet ikke går, med dere på!

    Husk å få med deg en cream cheese and salmon bagel når du er der, det beste av to verdener ;)

    Krysser det jeg har for at alt skal gå vel,

    <3 vamp

    SvarSlett
  4. Godt nyttår! Gleder meg til å fortsette å følge deg i 2011! :)

    SvarSlett