Søk i denne bloggen

mandag 13. desember 2010

Helgeflopp, men to tomler opp

Happy Monday!

Or is it? (JA, det er det).

Etter en f****** slitsom helg... (som jeg gjorde slitsom og som du skal slippe å høre om. Jeg føler meg litt teit hvis jeg ber om unnskyldning for at jeg holdt meg unna nettet, as if you spent your wknd waiting for the exciting update on my fascinating life. But really: I did us all a favour by staying away). Men jo. Mandag. New beginnings. Det er endelig på tide med litt skriving igjen.

I dag skriver jeg om en vond/destruktiv periode. Som heldigvis er over for lenge siden. Men som jeg faktisk ikke har nevnt på bloggen. Jeg er ikke sikker på hvorfor, for jeg har jo utbrodert alt annet i det vide og det brede. Uansett. Det er snart jul. Og du skal få slippe detaljene.

Denne sangen har kanskje blitt en klisje. Men jeg liker den likevel. Og enda så oppbrukt den er: it's still beautiful. Sia. Breathe Me. (Likte den aller best in the season finale of Six Feet Under).


Når jeg er ferdig for dagen skal jeg riste av meg alt det vonde (tenk at jeg faktisk kan riste det av meg??) og prise meg lykkelig for at den tiden er forbi. For en LUKSUS.

Så, JA, det er en happy Monday. En VERY happy Monday indeed.


Jeg ser kanskje litt skeptisk ut, but I am HAPPY and I am RELIEVED. I promise.

See?


Herregud. SMIL da, din idiot. Jaja. Two thumbs up.


Her kunne jeg lagt inn en liten snutt av "Freedom". (For jeg føler det sånn on the inside, selvom jeg tydeligvis har problemer med ansiktsuttrykkene mine). Men det finnes ærlig talt grenser for hvilke clichees jeg skal utsette deg for.


Sååå... happy Monday!

Og ho-ho-hope (see what I did there???) your weekend was good and x-massy!

(I motsetning til min blogg, I'm sorry).

14 kommentarer:

  1. Wow, begynte å grine jeg. Noe som aldri skjer. Men den klisje låta. Forklarer så godt hva jeg føler når jeg sprekker.
    Bare det er en happy monday etter crappy weekend =)

    SvarSlett
  2. Den sangen er så fin :)

    ha en fin mandag! <3

    SvarSlett
  3. I have been checking your blog every 5 minutes whole weekend! _True story!

    SvarSlett
  4. Det er en sjelelig sang som treffer - always.
    Takk for dine ord Kristine <3

    SvarSlett
  5. Blir glad av å høre at du har det bra! Jul kan være den beste i året, derfor er det desto vanskeligere når den blir trist. For alle andre virker så glade og fornøyde!

    Håper denne julen blir den beste på 11 år (eller noe sånt?) Kristine!

    klemmer <3<3<3 :D:D:D

    SvarSlett
  6. Leit aa hoere at helgen ikke var god...men godt at det er Happy Monday! Oensker deg en desto mye bedre uke!!!
    Jeg har og vaert inne flere ganger for aa se om du har vaert der....Savnet deg!

    SvarSlett
  7. Mia:

    Uff. Jeg gjør også det av den sangen noen ganger. Bra vi gråter, da. For det har vi sikkert godt av??

    Håper du har hatt en bra helg, Mia. Og at du får en fin mandag!


    Annika:

    Ja, det synes jeg også! Tenker på deg og håper dagen blir bedre <3<3<3


    Leni:

    LOL+LOL. (As in: Laugh Out Loud+Lots Of Love).


    Mitthaap:

    I agree. Jeg har hørt den tusen ganger, og den dukker opp i alle TV-serier. Men det er jo en grunn til at klisjeer blir klisjeer. Jeg elsker den regardless.

    Håper du har hatt en fin helg <3 Tenker på deg!


    Vamp:

    Ja, julen er nok veldig vanskelig for veldig, veldig mange. I år gleder jeg meg! Houston, Dublin og Oslo, all in one week.

    Tusen takk, Vamp! Det er jeg sikker på at den blir!!! Og håper din blir super også!

    Du er supergod! <3<3<3 til deg


    Mamo:

    Tusen takk. Sånn er det bare noen ganger. Ingenting eksternt som skjer, bare jeg som slår meg litt (eller veldig) vrang. Og så klarer jeg ikke å hente meg inn igjen. Men det går mer og mer tid mellom hver gang det skjer, så tar det som et godt tegn. Og periodene varer ikke i nærheten av like lenge som de gjorde før. Så jeg har egentlig ingen grunn til å klage. Jeg er på rett vei.

    Tusen takk!!!

    SvarSlett
  8. Er det mulig å legge inn forbud mot bruk av ordet "idiot" i setningenr du omtaler deg selv? Og please please slutt å unnskylde deg.. du rocker denne bloggen, den er din. du gjør akkurat som du vil, når du vil! Hvor kult er det? ;)

    Litt peptalk idag.. På en god og "trøtt" mandag. I morgen vil jeg gjerne høre om noe du er GOD på, og et fint positivt ord om deg selv.. Challenges is good, right?
    masse klemmer- godt en tullete helg er over! (vet du, det hender meg også.. og sikkert de fleste andre rundt oss også.. plutselig bare: bang, alt er gale og vondt og teit)

    SvarSlett
  9. But why lol as in laughing out loud when it is a true story!!! I am a very, very dedicated fan (stalker), you see!

    And when it comes to Linnea... ah... I love her so much...!!! Best person ever... and our cookies... ah that taste!!!

    Have a wonderful evening!

    SvarSlett
  10. At du har det bra liker vi :) Gode dager klager vi virkelig ikke på!

    håper du har hatt en fin kveld også :)

    SvarSlett
  11. Nydelig sang! du er nydelig på bildene, virkelig! ikke noe jeg sier fordi jeg ikke har noe bedre å si, fordi jeg skulle ha funnet på mye annet hvis det var det om å gjøre, men du er NYDELIG! :-) Ha en god natt Kristine! Og en riktig god tirsdag i morgen!

    SvarSlett
  12. Ah, elsker sangen, men kan IKKE høre den. PS jeg digger deg!

    SvarSlett
  13. Leni:

    I’ll just say LOL again. And you can choose between the two? But thanks, Leni. <3

    Enjoy the cookies and have a great day!


    Laipai:

    Nei, det gjør vi ikke! Håper din blir fin! Og tusen takk ☺


    Marthe:

    Ja, den er fiiin!
    Og tusen takk. ☺ Du er søt! God tirsdag til deg også, Marthe!


    Pantora:

    Skjønner hva du mener. And right back at you!

    SvarSlett
  14. C30:

    I'll take that challenge! Jeg er flink til å bake! It's TRUE. Og (takk)- jeg er ikke en idiot. Et positivt ord om meg selv??? Hmmm... Jeg er... (innerst inne) snill.

    Hjelp!

    Tusen takk, gode deg!

    SvarSlett