Søk i denne bloggen

lørdag 4. desember 2010

Splittede ender, weekender og julekalender

På torsdag pyntet jeg til jul.

Noen fikk nisselue:


Noen (Bear) fikk forsinket julekalender:


Og andre (me me me) fikk lov til å leke med papiret:


Og pynten:

 
Etter å ha sett dette bildet på PC-skjermen (2 minutes ago) gjorde jeg noe veldig lurt...

... og nødvendig...

... jeg... bestilte time hos frisøren!



Og derfor ble dette litt kort. For jeg ropte: "DET HASTER. Emergency". Og fikk time med en gang.


Denne bloggen hjelper både sjela, hodet, kroppen og håret. It's amazing.


God helg!

16 kommentarer:

  1. Så koselig julepynt! Slengte opp et par nisser her og i går, men den ene esken med pynt er mirakuløst forsvunnet :O Så på mandag blir det shopping for xmas decorrrrrrations!
    Synes jeg hører deg i tlf til frisøren: "My hair needs an emergency colour-transfusion, this is a matter of life or death!", og rett inn på akuttavdeling med seg :D
    Gleder meg til å se resultatet:)

    SvarSlett
  2. God helg Kristine! ;)

    Så herlig julestemning det har blitt hos dere nå.. peis og tre og gaver ;) Heldige Bear som får fin kalender.

    Håper du ble fornøyd med frisørtimen ;) så herlig og viktig og stelle seg på håret, man føler seg med engang mye freshere (ehh med mindre man blir misfornøyd og begynner å grine eller noe..) hehe. Håper dette IKKE skjedde med deg!

    PS: den jakka di så skikkelig herlig ut ;) må ha litt varme og gode plagg om dagen.

    Hilsen jenta i ullkjole og ullstrømper ;)

    SvarSlett
  3. Du skriver fantastisk, Kristine. Morsomt, og samtidig så ærlig og sant om livet med spiseforstyrrelser. Følger bloggen din fast og jeg blir utrolig imponert av deg. Takk for alt du deler!

    SvarSlett
  4. Så heldig du er som får lov til å leke med pynten og papiret, ikke hverdags. He he! Så nydelig du har det inne også! :-) Har jo ikke sett mye, men det jeg ser der er jo kjempe lekkert! Håper du får en strålende kveld Kristine :-)) Tenker mye på deg, husk det! :)

    SvarSlett
  5. LOL få se bilde av deg nå som du har vært hos frisøren, da?
    Koselig med julepynt :) det ser ut som du her hygget deg med det!
    Ha en herlig helg Kristine,
    Mange klemmer fra Linders

    SvarSlett
  6. Akk for en blogg!!! Du skriver helt utrolig bra, mange av innleggene dine som rører meg.

    SvarSlett
  7. Vet du hva?! Jeg mistenker at dere har et altfor stilig hjem til å ikke vise oss mer! Det ser veldig arkitekt-minimalist'ish ut, uten å være kjedelig, så om jeg (vi) får lov, vil ihvertfall jeg gjerne se mer. (er også misunnelig på "hageutsikten" på headeren din).

    Mermermermermermer (ja, nå blir jeg masete og trenger meg inn i hjemmet ditt, men det får du bare tåle, hehehe)

    Og hurra for ny sveis, sikkert (garantert) deilig med litt forandring. Du fortjener å "pampre" deg litt ;)

    SvarSlett
  8. Nyt helgen i julefint hus og "nyfin" paa haaret!!!

    SvarSlett
  9. Can't wait to see the result!!!

    SvarSlett
  10. Åh - søte deg <3 Så koselig julestemning og jeg elsket det julepapiret :-) Håper du ble fornøyd hos frisøren. Tenker på deg. Det har vært litt stille på min blogg den siste uka, men jeg er her - still going strong :-)

    Stor klem

    SvarSlett
  11. Så fint det er hos dere med alle de gode nissene og snømennene!! De er nå gode. Håper frisørbesøket blir vellykket i dine øyne, synes alltid du er fin, men litt forandring fryder.
    Blir helt inspirert av julestemningen hos dere. Fortsatt god helg og god klem til dere begge

    SvarSlett
  12. Heidi:

    Tusen takk, det ble rødt og koselig ☺
    Så trist med pynten! Vi mistet også en stor eske med pynt da jeg var liten og ble så lei meg. Men x-mas-decoration shopping er jo sinnsykt koselig!
    Akuttavdelingen, ja. Det verste er når man sitter der i sterkt lys og all fokus er på håret som både har sykt mye ettervekst, så splittede ender at jeg blir helt flau og i tillegg var det lue-flatt. Men ble bedre enn det var.

    Tusen takk, Heidi! Håper du har hatt en fin helg!


    C30:

    Det treet er SÅ godt. Alle andre enn jeg synes det er litt stygt. Muligens det eneste plastic-fantastic-treet som likevel drysser. Og lysene er nesten blå. But I loves it anyways.

    Enig: så viktig å freshe seg litt opp. Var altfor lenge siden sist. (Obvious når man ser på bildet). Jeg ble mye finere, no tears. Har hatt mange rare/stygge frisyrer før, så skal litt til før jeg freaker ut. Nå prøver jeg å holde meg til litt plaint og natural, og da skal det litt til å ødelegge det.

    Den jakka er kjempegod, min favoritt! Høres ikke så verst ut med ullkjole heller ;-) Håper du har hatt en super helg ☺

    Nina:

    Å. Du er god <3

    SvarSlett
  13. Vilja:

    Tusen takk, Vilja! Det var utrolig pent sagt, nå gjorde du meg veldig glad!

    Hjertelig takk for at du leser ☺ Og GOD uke til deg!


    Marthe:

    Right? Superheldig!
    Og tusen takk ☺ Hyggelig at du synes det ☺ Håper du har hatt en superfin helg, det fortjener du! Tenker på deg også, kvar einaste dag <3<3<3


    Linda:

    Haha… Ja, du skal få se. Måtte jo vaske håret først, da. Etter å ha blitt “stylet” som om jeg var 70 år gammel, med litt sånn shiny spray i på slutten. WTF? Egentlig burde jeg tatt bilde av DET.

    Håper dere har hatt en hyggelig helg, nå er det jo ikke lenge til det er julefeiring i Norge ☺

    SvarSlett
  14. Julia:

    Å, tusen takk, Julia! Så pent sagt!! Takk for at du leser, og tar deg tid til å legge igjen en så god kommentar ☺


    Camilla:

    LOL!!! Ikke vise mer?? Haha. Jeg kan vise mer. Ingen hemmeligheter her ☺ Og enig i at hageutsikten er utrolig koselig. Det er på kjøkkenet, og langs gjerdet du kanskje kan se i bakgrunnen løper det ekorn frem og tilbake. Fascinating. (Skal ikke mye til å underholde meg, kanskje). Men det er hyggelig, da!

    Tusen takk, du er god, og haha… IKKE masete, just funny! Håper helgen var bra ☺ <3


    Mamo:

    Takk, det har jeg gjort ☺ Håper du har kost deg også!


    Leni:

    It’s not all that different. Just a little less horrible than it was. Neida. Det er smashing. Stor forandring ☺ Hope you’ve had a brill wknd!

    SvarSlett
  15. Mitthaap:

    Jeg kan jo innrømme at jeg har vært litt stalkerish og tittet innom et par ganger. Godt å høre at alt er bra med deg ☺ Still going strong- loves it!

    Julepapiret er fra IKEA! Jeg er overlykkelig og barnslig entusiastisk over at de endelig har åpnet her (en stund siden nå, da). Men jeg får litt hjemlengsel av å gå på IKEA, er jo helt likt som hjemme ☺ Får knekkebrød og Ballerina-kjeks, pepperkaker og kjöttbullar.

    Håper du koste deg i helgen og at du har fått litt julestemning! <3<3<3


    Hege:

    De godingene kan vi jo takke deg for! Bløt julepynt er best. Og snømennene er tydelig poppis blant barn, for nabojenta var også fascinert ☺

    Alltid fin er å overdrive. Men finere enn jeg var ihvertfall, og ingen drastiske forandringer, enda jeg fikk innmari lyst på mørkebrunt og kort mens jeg satt der. Og klarte heldigvis å si NOOOOOOOOO til pannelugg. Ikke lyst til å se ut som en liten gutt igjen med det første.

    Håper dere har hatt en fin helg! GOD ny uke ☺

    SvarSlett