Søk i denne bloggen

torsdag 16. desember 2010

Stress express

Korteste blogginnlegg ever.

Why? Because I'm totally stressed out (this time with good reason). Men bare praktiske ting, altså, ikke sånne tulleting jeg ellers stresser med. Og praktisk stress er jeg god på. Praktisk stress er jo nesten sunt for meg. So it's all good.

Uten at det har noe med saken å gjøre: Er ikke denne quoten fin? Jeg vet ikke hvem som har klekket ut disse vise ordene, but I wish it was me.


Everything works out in the end

If it hasn't worked out, it's not the end.


So we should all just hang in there, right?

Ha en fin dag!

7 kommentarer:

  1. That's right, hang in there!<3
    Jeg har hørt den i forskjellige variasjoner, men meningen er jo den samme, I like it alot :D

    SvarSlett
  2. heh de to sletta er fordi det kom tre like, så da skulle jeg liksom slette to så det ikke trengte stå tre like kommentarer fra meg.... men jeg får ikke sletta de mer enn at det står; "kommentar slettet, dette inn..." u get the drift. så feel free to delete them, sånn ordentlig sletting som jeg som leser ikke kan gjøre :D

    SvarSlett
  3. Nightmare before Christmas... It is going to be ok!!!! <3

    SvarSlett
  4. Nice one! ;)
    Sant det, det finnes masse "god stress" også, som faktisk gir deg styrke og mestringsfølelse, engasjement osv..

    Det er det negative stresset man må passe seg for, det som suger livskreftene ut av oss..

    Håper du finner sofaen litt nå, og slapper av noen minutter! ;)
    klem fra meg

    SvarSlett
  5. Sånn er det av og til, for spiseforstyrrede og alle andre!

    Det gjelder å ha en velorganisert der selv om ting blir litt hektisk, så er to og to fortsatt fire. Og det har jo du!

    Tunga rett i munn, holde hodet kaldt og panikken på god avstand, også går dette kjempe bra!

    Fra en genial quote til en litt mindre genial, men desto artigere quote:

    "It ain't over ´till the fat lady sings" :P

    <3<3<3
    sender deg god energi!!

    SvarSlett
  6. Its going to be ok,so just hang in there :)

    SvarSlett
  7. Valiumsvalsen:

    Takk!!! I like it too. Og haha. Nå er de slettet ☺ GOD HELG til deg ☺


    Leni:

    Jess, that’s it! Nightmare before Christmas. Hope all is well with you+thanks!

    C30:

    True, true. Og det har man bare godt av ☺ Igår var ikke negativt stress, mer tidsklemme-stress. Heeelt normalt, which I like. Bedre det, enn å finne opp ting å stresse med.

    Håper du får en KJEMPEFIN helg!


    Vamp:

    Jupp, med alle andre også ☺ Og det gikk fint, thank you ☺

    Haha. Heard that one before, funny!!! <3<3<3 GOD helg, Vamp!!!


    Laipai:

    Thank you… Ikke alt ordnet seg som jeg ville, men alt er likevel bra ☺

    SvarSlett