Søk i denne bloggen

mandag 17. januar 2011

Driving home for christmas/til/fra flyplass - gikk IKKE i dass

Nå er jeg på et VELDIG eksotisk sted. Helt hvitt. Masse snø. Åja... Du er her kanskje selv?

Norway???


Not impressed?

Woohoo...

Jeg har ikke sett familien min eller vennene mine siden... august? Too long. (Nå virker det som om jeg ikke har noen venner i hele Irland, det har jeg altså, men det er jo noe spes med de gode gamlingene). Which means... dette innlegget blir litt short. Det er klart for Christmas 2011 - part 1. (Part 2 kommer i desember. Også i Norge).
Bedre sent enn aldri... Og selvom alle andre sikkert er lei, så må de bare tåle det. Nå er det jul, liksom.

Se på kofferten min:


It's Christmas!

Men nå vil Dino leke. Med meg (or my shirt...):

Dino fikk forresten pakke herfra:



Hundebakeri/butikk i Silly-Philly. Ferske vofsekaker everyday. 
Mens eierne måtte ta til takke med litt vin. 

Barkundy og Sauvignon Bark.


Happy Monday! (Yes it is!)

10 kommentarer:

  1. Håper du får en fortreffelig opplevelse med familien og kos deg massssssssse <3

    SvarSlett
  2. Velkommen hjem!
    Kjenner auraen din gløde til meg et par mil unna :D
    Hils Dino fra meg og ronja <3

    SvarSlett
  3. kos deg masse, vennen! <3 Klemmer

    SvarSlett
  4. For noen flotte hundekaker og søøt Dino! Kos deg i winter wonderland :D

    SvarSlett
  5. Kos deg sammen med venner og familie! :)

    SvarSlett
  6. Kos deg kjempemasse i snødekte Norge :-) Nyt tiden du har sammen med familien og gode gamle venner :-) Og, ha ha, jeg trodde du hadde gitt hunden sjokolade, men så var det jo et hundebakeri, aldri sett på maken jeg!! :-) Festlig! :-) HA en nydelig tid her <3

    SvarSlett
  7. Tusen takk! Jeg koser meg :-)

    SvarSlett