Søk i denne bloggen

onsdag 26. januar 2011

Headache is no piece of cake

Migraine, you ask. How does it feel?

Oh my Lordipants, det suger.


Vanligvis er jeg såpass heldig at det ikke varer i mer enn noen timer. But not this time. 
Light is not my friend. Nor is my computer (actually, he is my BEST friend, but not right now).
 
Jeg er, sånn FYI og BTW, livredd for å kaste opp. Og når jeg har migrene er det ofte ikke til å unngå. Men jeg blir alltid stressa fordi jeg er redd for at det kunne/burde vært unngått, at det var jeg som “startet det” etc. Noe det selvfølgelig ikke var i dette tilfellet. Jeg hadde ingen finger med i spillet, for å si det sånn. (Trommevirvel for rasende festlig humor). Og har heller ikke hatt det på mange år, swear to God. 

Men jeg er likevel redd for å falle tilbake. Når jeg for eksempel føler jeg har spist for mye virker veien så kort. Og det er den jo. Men. Jeg faller ikke for "fristelsen". Takk for tilbudet, destruktive hjerne! Takk! Men jeg er smartere enn deg, hjernen min. Jeg vet jo at en gang blir til to ganger og to ganger til tre… og tre til et helvete jeg ikke noensinne skal tilbake til. Ever.


Visstnok er det vanlig å gå fra anoreksi til bulimi. Men jeg gjorde litt motsatt. (Som også er vanlig. Alt er jo så typisk og vanlig - og LOL-i-LOL - var det ikke "vi" som liksom ønsket å være så innmari spesielle???). 
 
Og når det gjelder å kaste opp, så er det, BTW, ingen fare, som sagt er jeg livredd. Dette var bare noe jeg lå og tenkte på i mørket.

Blah blah blah. 

Tusen takk for helt fantatsiske kommentarer på forrige innlegg. Jeg gleder meg til å svare i morgen. 


Men nå ser jeg dobbelt. 



Natta 

8 kommentarer:

  1. huff, migrene!

    vet mange som sliter med det, forferdelig!

    bli frisk, ro deg ned!

    kanskje en nødvendig psut i bakken som tvinger seg frem (hint, hint, hint...;)

    <3<3<3 god bedring!

    SvarSlett
  2. Det hørtes ikke godt ut..!! Håper du er bedre i dag:)
    *C*

    SvarSlett
  3. føler med deg! ligger selv med migrene hver jævla uke, i opptil 3 dager gangen. masse god bedring til deg! klem

    SvarSlett
  4. Vamp:

    Takk, gode deg. Nei, det er ikke spes behagelig, men heldigvis helt fin igjen idag. Fikk pause, I did. Håper DU har fått det samme?? Hint-hint-HINT? :-) Tenker på deg <3


    C:

    Tusen takk, jeg er helt fin igjen! Håper du også har det fint, C <3<3<3


    Anne Ma:

    HVER uke??? Herregud, stakkars deg. Jeg har det ekstremt sjelden og som regel bare tre-fire timer, så har egentlig ingenting å klage på. TRE DAGER HVER UKE?? Uff, Anne Ma. No more nagging on my part. Jeg holdt på å si god bedring, men håper obviously du ikke har migrene i dag.

    Stor klem

    SvarSlett
  5. Ja, det er fryktelig slitsomt,og vondt ;( Kan til og med være mer enn 3 dager og, hvis jeg er heldig så får jeg ett anfall til på andre siden. Det er helt jævlig, men de klarer ikke finne ut noe heller. I dag er jeg migrene fri, jippi;) Men skal til behandleren min, og det føles litt som migrene akkurat nå. Ha en fin dag;) klem

    SvarSlett
  6. Anne Ma:

    Det må være ekstremt hemmende. Og frustrerende når det ikke finnes behandling. Håper helgen holder seg migrene-fri, og lykke til hos behandler! Stor klem fra meg

    SvarSlett
  7. Gaaawd,misunner deg ikke. Glad jeg har sluppet unna noe sånt (knock on rotten wood..) Håper du kommer deg igjen snart...Skjønner også dette med å kaste opp. Selv om jeg kan spy frivillig uendelig mange ganger,så er det verste jeg vet å kaste opp ufrivillig..jeg liker ikke kvalmen det fører med seg...haff...

    God bedring :)

    <3

    SvarSlett
  8. Laipai:

    Takk, Laila! Back to normal now :-) Nei, kvalme er no dritt.

    Takk takk, og ha en fin kveld :-)

    SvarSlett