Søk i denne bloggen

mandag 7. februar 2011

Da var jeg klar for 7 spørsmål+svar


Jeg har fått en utfordring fra mitthaap. (Ta en titt på bloggen hennes, it is beautiful. Really). Og utfordringer må jeg jo ta på strak arm! Så her kommer mine svar på SYV spørsmål. 

Takk, Mitthaap! Passet så fint når jeg ikke heeelt visste hva jeg skulle skrive om i dag!


Ta opp nærmeste bok. Slå opp på side 18. Let frem linje 4. Hva står det der?

Ingen bøker rundt meg nå. Men i bokhylla har jeg det som mildt sagt kan kalles en mix av bøker. Psykologi, arkitektur, ernæring, cookbooks (litt addicted en periode, LOL), spiseforstyrrelser (høres ut som en hobby!). OG (takk og lov): normale bøker.



Boring??
Jess.

Jeg kan velge en "normal" bok, men Donald ligger nærmere. Og i rute 4 på side 18 i ytterste Donald-blad så sier Langbein:
"Jeg er nesten like glad i poteter som i pommes frites!"

Og bedre litteratur enn det finnes ikke!


Hva var det siste du så på TV?

Jeg så siste sesong av Breaking Bad (and I already miss it). Other favourites include: Modern Family, Weeds, Dexter, Big Love, House, Desperate Housewives, Cleveland, American Dad og V.


Bortsett fra datamaskinen – hva hører du akkurat nå?

Vinden. Den er silly crazy. I helgen blåste den visstnok 120 km/hr. (Mulig det gjaldt vestkysten, men jeg liker at det høres litt ekstremt ut). 
Ellers hører jeg også på musikk. I blame Coco, hvis du lurte. (And I bet you did).


Når var du sist ute, og hva gjorde du da?

Jeg var sist ute på fredag, da jeg spiste middag med noen venner i byen. Jeg var også ute på søndag. Da jeg gikk tur med lydboken min. Og i dag har jeg vært ute enda en gang.
OMG. The excitement of my life!! Exhilarating.


Hva har du på deg nå?

Jeg har på meg en bukse som egentlig er Bear sin. En tanktop, en skjorte og et skjerf. Og jeg lengter etter joggebukse eller tights eller pysj. Og slåss konstant med meg selv fordi jeg ikke liker olabuksestoff. Men jeg øver meg på å kle meg som en “normal” person. (Hvis det er normalt å stjele andres klær, da. Men jeg venter med å kjøpe trange bukser til jeg vet de skal passe i lang tid, og ikke mens jeg fortsatt vokser og gror. Selv om voksingen og groingen har begynt å "roe seg" litt).


Hva var den siste filmen du så?

Due Date. Very funny.   
127 Hours. Excellent.


Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?

Ja. Jeg har innmari lyst til å bo noen år i USA. Det er min store drøm! 
Og Irland faller kanskje i kategorien utlandet, det også. So my answer is: YES YES YES!  


Jeg tror jeg dropper å sende videre. (Enda det sikkert bringer masse ulykke. Men jeg har jo skrytt på meg at jeg ikke er overtroisk…)


MEN, if you want to play too, you can of course! I would love to read your answers!

11 kommentarer:

  1. Nærmeste bok er Scarlett Feather av Nathaniel Hawthorne, side 18 linje 4 sier : martzr antagonized by the Puritan mob. Later, she becomes the revolut-

    Det siste jeg så på TV var en episode av Mentalist fra 2. sesong

    Bortsett fra datamaskinen hører jeg barne TV :)

    Jeg var sist ute i ettermiddag, i møte i komiteen i den barnehagen der barna mine gikk da de var mindre.

    Olabukse, t-skjorte og en strikkejakke.

    Siste filmen jeg så var Toy Story 3 - elsker den filmen!

    Jeg bor jo i utlandet allerede, og trives med det. Tror ikke jeg kunne tenke meg å bytte land en gang til.

    Dette var gøy :)

    Ha en fin kveld,

    Klemmer fra Linda

    SvarSlett
  2. USA,jaaaa,vil jeg oooog...

    <3

    SvarSlett
  3. Linda:

    WOW; thanks, Linda! Er Mentalist bra??? Jeg trenger en ny serie! Jeg ELSKER også Toy Story 3, synes det var the best of them all. Den lille monkeyen var LITT vel intens med de cymballene (er det ikke det det heter, da??) sine, but still cute.

    Utlandet ruler!


    Laila:

    Ja, jeg også!!! Jeg har jo ikke vært så mange steder, men det jeg har sett har gitt mersmak. Og liker tanken på å prøve noe som er helt annerledes og spennende! Let's GO!

    SvarSlett
  4. Jeg elsker å gå tur med lydbok! Pleide å høre på det de dagene det var mest tiltak å gå tur med hunden vår - og da kunne jeg fint gå dobbelt så langt :) Hva hører du på nå da?

    Husker jeg gikk og hørte på Øya, haha, kommer opp mot et boligfelt, og så blir det så ufattelig trist, at jeg bare MÅTTE gråte noen tårer ;) Så sikkert kjempebra ut! Var godt jeg ikke var kommet helt inn på feltet enda! :)

    SvarSlett
  5. Kristine, Mentalist er skikkelig bra!! Det var Elinn som begynte å se på, hun synes han er så kjekk :O (han er jo ALTFOR gammel for henne)

    Enig i at Toy Story 3 er den beste...

    Andre serier som er kule: Fringe og NCIS LA :)

    SvarSlett
  6. JC:

    Akkurat nå hører jeg på Gunnar Staalesen: 1900 Morgenrød. Jeg har også hørt Øya på lydbok :-) Haha. Heldigvis holder jeg meg i skogen, så ingen ser at jeg biter meg litt i leppa innimellom. Herregud. Jeg gråter jo av ingenting! Men den jeg hører på nå er heldigvis ikke så trist. Men veldig bra!

    Linda:

    Da blir Mentalist neste på listen :-) Haha... Så god Elinn er :-) Ja, Fringe har jeg sett noe av og likte veldig godt! En jeg glemte å nevne var Damages :-) Tusen takk, Linda!!! <3<3

    SvarSlett
  7. Haha, høres ut som en god ide, burde nok holdt meg i skogen jeg også. Jeg er så lettrørt at det er helt ille :)

    Spennende, kanskje jeg skal prøve den neste gang :)

    SvarSlett
  8. Hei!

    Hvorfor kaller du deg for dinosau?

    :)

    SvarSlett
  9. JC:

    You should! Den er kjempebra, 1/3, har hatt planer om å lese den i hundre år. Og med den kan du trygt gå på boligfelt etc også, så anbefales!!!


    Anonym:

    Haha. Jeg lurer innimellom på hvorfor jeg valgte Dinosau, litt i farta egentlig. Men jeg blir kalt for Dino og Dinosaurusen (I dunno why exactly). Og så er jeg veldig glad i sauer (they are so silly). Og så var dinosaur opptatt, så da tenkte jeg vel at en kombo av dino og sau var greit. Og det var den interessante historien... :-)

    SvarSlett
  10. Herlig :-)

    btw magnesium er inntatt :-)

    SvarSlett
  11. Og, fun stuffz

    Siste på tv
    Bones (har sesong 5 maraton)
    Bortsett fra datamaskinen?
    Musikk, teknisk sett datamaskinen det og?
    Når var du ute sist?
    En fredag for. hm uke sia eller noe. Karaoke bar! og ut av kjeften kom 3 amy winehouse låter.
    Hva har jeg på meg nå?
    Stooooooor joggebukse og en rose topp :P
    Siste filmen jeg så?
    The tourist
    Flytte til utlandet?
    hmmm. er så mye å velge i. Hawaii, leve et enkelt liv og jobbe med delfiner =)
    Og surfe =)

    Play is fun

    SvarSlett