Søk i denne bloggen

torsdag 10. februar 2011

IKS-blog-adress (success) / mye heller sparess enn "a fancy dress"

Check it OUT! 
Trykk trykk trykk!


Over. Ikke på det rosa. Men det store.

IKS har åpnet bloggen sin! 

Gleder meg til å følge info om hva som skjer i løpet av våren. Og kanskje kan jeg endelig delta på en temakveld. (Som regel blir jeg litt småirritert når jeg leser om alt jeg går glipp av. Som for eksempel "Kroppen og selvfølelsen" den 24. februar... Det hadde jeg ikke hatt vondt av å være med på, nej!)

Bloggen er også åpen for innlegg fra medlemmer. Så skriv i vei!

Gleder meg til å følge med!


Nå skal jeg faktisk være litt sosial. Jeg er jo i slaget om dagen, vettu. Må utnytte det så lenge det varer.
Har flotta meg så voldsomt opp at jeg ikke tør å legge ut bilde. Neida. Det har jeg ikke. Joda. Litt. Og nå høres det ut som om jeg har på meg hatt med snøklokker i bremmen og dyp utringet kjole og krøllete hår og masse sminke. LOL.
 
Guri malla. Jeg hater å pynte meg. (JA, jeg vet at jeg høres ut som en 5-åring som skal i bursdag med matroskjole og lakksko). Når jeg sier pynte meg så mener jeg IKKE joggebukse eller Bear sine klær. Men jeg ELSKET det før, så jeg har som mål å tåle det brukandes igjen. (Finnes det noe som helst som spiseforstyrrelser ikke ødelegger??? Føler at den sniker seg inn i absolutt alt. Kropp og selvfølelse, personlighet og interesser, forhold til andre mennesker og kommunikasjon. Og der glemte jeg visst en liten ting... helse. Oooops).

Se her, da. Hvor fin jeg er. Med en mini-Bear rundt halsen. Han er fra Vivienne Westwood and I LOVE him. My precious.


Jeg tok forresten bildet mens han lå oppå my t-shirt på gulvet. Jeg er ikke SÅ flatbrysta. Bare så vi har det på det rene.

Ha en fin kveld!

17 kommentarer:

  1. Suverent at de har startet en blogg :-)) Håper du får en fin dag Kristine! Kos deg masse! :-)

    SvarSlett
  2. Kjære deg! Du er flott uansett klær - alt kler den smukke! Men variasjon er stikkordet uansett tema - så pynt i vei :D

    Bloggen min er slettet - min mor fant den tilfeldig, og fikk det slettet i løpet av nanosekunder. Vel, vel, hyggelig så lenge det varte.

    kan kommentere andres blogger anonymt heldigvis,
    klemmer til deg <3

    Vamp

    SvarSlett
  3. Ha en strålende fin og trygg sosial-kveld, du og Bear - sikker på at du er så fin så!! Klem fra *C*

    SvarSlett
  4. Ja, jeg synes også det er flott at IKS har fått blogg :)Jeg har bare vært på en at temakveldene, men den gav mersmak ;)

    Så søtt smykke <3

    SvarSlett
  5. Så fin Bear! og det var faktisk ganske lett å se at t-skjorta ikke var på kroppen din - samme om man er flat-brysta eller ikke er man ikke så "rett" liksom :D

    Kos deg i kveld, og herlig at du er mer sosial! Klemmer

    SvarSlett
  6. Så herlig smykke! Du er også herlig.. man blir bare glad av å lese bloggen din, selv om du til tider tar opp problematiske ting.

    Stoooor og varm klem fra C

    SvarSlett
  7. Takk for opplysning om IKS bloggen :)

    Aaaw,fiiin liten bear...

    <3

    SvarSlett
  8. Å, I like the bear!!! <3

    "Jeg tok forresten bildet mens han lå oppå my t-shirt på gulvet. Jeg er ikke SÅ flatbrysta. Bare så vi har det på det rene." Fantastisk kommentar, du er så bra! ;) Og nei, jeg ville nok ikke trodd det heller - men bra du oppklarer alle mulige misforståelser :)

    SvarSlett
  9. Oh, bra, du har fått med deg at bloggen er åpnet! Yay!

    Kjenner igjen uviljen mot å pynte seg! :/ Jeg er sikker på at du var kjempefin!

    SvarSlett
  10. Marthe:

    Right?? De er flinke. Tusen takk. Håper du også hadde en fin dag igår. Og goood helg!


    Vamp:

    WHAT??? Jeg skal ikke blande meg. Jeg skal ikke blande meg. Jeg skal ikke blande meg. Nå ble jeg oppriktig lei meg på dine vegne, og lei meg av egoistiske årsaker fordi jeg alltid gledet meg til updates. Men jeg skal ikke blande meg.

    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


    C:

    Å, den likte jeg. Trygg sosial-kveld. Det var jentemiddag, ganske trygt, veldig hyggelig. Fra nå av må man si: “Ha en trygg kveld!” I like it ;-) Ha en trygg helg!


    Fallen Angel:

    Ja, jeg vet at mange er superfornøyde med de kveldene. Så jeg håper jeg kommer meg avgårde snart!

    Tusen takk, I love the little Bear.


    Anne Ma:

    Thanks, Anne Ma. I did ☺ God helg!

    SvarSlett
  11. Linda:

    Takk for at du ikke trodde det, Linda. I suppose I enjoy stating the obvious.

    Jess, it’s good. Klar for asosial helg, da. Litt ihvertfall. Nok får værra nok! (Neida, jeg skal ikke være helt asosial). Herregud. GOD HELG!


    C30:

    Tusen takk! Og right back at you. Så god du er ☺ Jeg elsker å lese dine kommentarer, so tanko-danko!

    Superstor klem


    Laipai:

    Takk!!! Gleder meg til å lese IKS blogg :o)


    JC:

    Takk!!! I do too…
    Haha. Jeg ser det jo nå, da, at det ikke egentlig ser ut som om jeg har den på meg… Takk, JC!! God helg til deg ☺

    SvarSlett
  12. Kaffedamen:

    Det er jo litt trist at å pynte seg, som jo skal være gøy, er så rart/vanskelig. Men øvelse gjør sikkert mester, I'm sure. Og takk! Jeg føler meg kanskje mer vel i joggebukse, men så sikkert objektivt mer acceptable ut igår :-)

    Gleder meg til å følge med på IKS! Stas!

    SvarSlett
  13. Det er litt trist, må bare innrømme det :'(

    <3<3<3

    Vamp

    SvarSlett
  14. Vamp:

    Ikke litt trist. Veldig trist. Tragisk. Fikk inntrykk av at du fikk så mye ut av det. For ikke å snakke om alle som fikk lov til å lese. UFF. Jeg ble lei meg på både dine og mine vegne (ego'n kommer frem igjen- me me me wants to read Vamp).

    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvarSlett
  15. Ja hurra IKS-blogg!
    Liker den lille Bear-en din :) Hilsen ei som ELSKER å pynte seg!

    SvarSlett
  16. Tora:

    Hurra hurra!!!
    Og takk!!! Glad du liker å pynte deg. I used to love it and I will again. <3<3<3

    SvarSlett