Søk i denne bloggen

onsdag 23. mars 2011

Oppleve meg streve (og hopefully overleve) en morgen på TV?

Du har sikkert alltid drømt om å se en nervøs høne på TV, har du ikke? Well. Nå har du sjansen. (You lucky thing!)
Imorgen kan du se meg plapre (mest sannsynlig usammenhengende, men herregud, det er jo bare for å gi deg en god latter, liksom) om meg selv, spiseforstyrrelser og blogging på TV2 God Morgen Norge.

Det største problemet er selvfølgelig:
Hva skal jeg ha på meg??? Joggedress (noe jeg trives litt for godt i) er lilksom ikke heeelt hot, is it?

Før jeg reiste fra Dublin fylte jeg en koffert med "gamle" klær, med "fine" klær fra før jeg ble syk, som faktisk passer.  
Så det blir meg i normal vekt med normale klær. (Og innser at det høres innmari spennende ut...).


Men must ask a favour.
Kan du imorgen tidlig sette deg i meditasjonsstilling? Kan du sende gode tanker, rosa lys, healende krefter (har en stor kvise i panna jeg helst vil ha vekk) og "positiv" energi?

Send gjerne litt ro også. Og intelligens.
Og evnen til å stoppe å snakke når man har sagt det man skal si, istedenfor å fortsette i det uendelige fordi man rett og slett ikke klarer å innse at nok er nok.

That's all I ask.

Og det er ikke å forlange for mye, er det vel?

65 kommentarer:

  1. OOO!! Spendende!
    Nå vet jeg hva jeg skal se på i morgen tidlig :D
    Sender mange positive tanker og energi!

    Lykke til :)

    SvarSlett
  2. Takk!! Pluss litt "brems-ned-på-plapringa"-tanker også??
    Tusen takk, Fallen Angel!

    SvarSlett
  3. Ooh!
    Jeg har heldigvis fri i morgen så da får jeg sett min lille heltinne på TV!;D
    Sender deg masse gode tanker, og er sikker på at du kommer til å oppføre deg eksepsjonelt:)
    Vet du ca når i sendingen du skal på?

    Sier lykke til jeg óg!:)

    SvarSlett
  4. Åh, lykke, lykke til, kjære Kristine. Jeg skal garantert følge med og sende mange gode tanker din vei. Vet du sånn ca når du kommer på?

    Du er mitt idol!!

    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  5. Lykke til! skal sende deg alt godt! jeg har stor tro på hjelpere :D

    SvarSlett
  6. Snute:

    Å, så god du er, Snute :o) Jeg skal på omtrent klokken 08:05, I think!

    TUSEN takk, gode deg!!!


    Hilde:

    Haha... Så søt!!! 08:05 må du sende good wibes :o) Du er supergod, tusen takk! <3<3

    SvarSlett
  7. Lovelyliller:

    TUSEN takk, please do!!! <3<3<3

    SvarSlett
  8. Jeg GLEDER meg! Herlig :D Skal sende loads of gode tanker og bra energi. Og en engel eller, to, kanskje? Jeg har kontakter, lizzm...

    SvarSlett
  9. Jeg gleder meg skikkelig! Er selvfølgelig på skolen, men skal ta det opp og se på når jeg kommer hjem :D Dette klarer du kjempefint, Kristine :D

    Å ja, jeg skal meditere i vei ;)

    SvarSlett
  10. Det er ikke å spørre om for mye i det hele tatt. Setter meg ned og begynner å sende alt du ønsker allerede nå jeg :-D
    Lykke til i morgen Kristine! Det blir spennende og jeg skal selvfølgelig se på. Med mindre jeg ligger i en dyp tornerosesøvn that is :p Har kommet inn i en litt forstyrra døgnrytme her. Men hvis jeg skulle befinne meg langt inne i drømmeland på det tidspunktet så kan man vel se det på nett etterpå?? Hope so (:

    SvarSlett
  11. Lykke til i morgen!

    Synd at jeg er på skolen, så kan ikke se :( du skulle heller vært på i dag, siden jeg er syk. heheheheeh :)

    SvarSlett
  12. Nooo, jeg får ikke sett ): Håper (for min del i alle fall :>) at det legges ut på nett. Vil vil vil se!

    Lykke til med å overleve..I think you will :D

    SvarSlett
  13. Holy Lord! Får vel sette på vekkerklokka da :D

    LYKKE TIL!

    <3

    SvarSlett
  14. jeg skal se på deg! :D
    masse, masse lykke til!

    SvarSlett
  15. har ikke tv, vet du om det er noen mulighet for å se dette på nette? og LYKKE TIL!!:D

    SvarSlett
  16. Hei! Så spennende, så flott! Skjønner at du er litt "stressa", men det kommer til å gå kjempefint skal du se! Ha på deg noe som er deg, som du føler deg vel i, ikke noe som strammer (...:) og ikke for mye mønster/striper (det er visst slike tv-tips). Jeg er kjempespent og stolt på dine vegne! Håper mangemange ser på deg! Skal sette meg i lotus og sende mange gode vibber. U go girl!!
    Ps! Takk for så mange fine innlegg i uka som har vært. Jeg har vært på jobbreise og konferanse, himla stress. Men har jo fått oppdatert meg litt på nette innimellom. Likte særlig det med kontroll på dagens inntak av mat. What; har ikke alle FULL kontroll på hver minste mandel eller brokkoli, liksom? Big surprise for me too;))
    Lykke til, Kristine. Jeg heier på deg!!
    Stor klem fra cybervenn *C*

    SvarSlett
  17. Jeg skal stå opp tidlig og sende så mange gode tanker som bare mulig! Jeg håper faktisk at du babler litt for mye, for det gjør jeg også når jeg er nervøs; you are not alone!!! Hvis nervene blir for mange og store må du prøve å huske på at det er kjempemange jenter gutter som sitter på andre siden av tv'en og heier på deg, uansett :)

    SvarSlett
  18. Spennende Kristine! Skulle veldig gjerne sett på, men sitter på et fly i de tider.. Men skal tenke masse på deg fra lufta :) Masse rosa, rolige og herlige tanker... Virkelig masse lykke til!

    Håper du ikke gruer deg for mye.. skjønner det må være litt uvant å tenke på. Du har jo vært i avisa før da ;) Går nok veldig bra ;)

    Skal absolutt prøve å få med meg klippet etterpå. Og vær stolt over den du er! Du er et så flott menneske ;)

    SvarSlett
  19. Absolutt ikke for mye for langt! Programmet er satt på rec, og jeg skal sitte klar og sende ubegrensete positive tanker kl.08.10 fra kontoret.

    LYKKE TIL!!

    SvarSlett
  20. Skal se på deg og tenne det rosa kubbelyset jeg har stående på nattbordet!:)
    Lykke til, jeg gleder meg!!

    SvarSlett
  21. Så gøy, gøy, gøy!! :D Det skal jeg få med meg :D Gleder meg SÅ til å se hvordan du er "live", for bloggen din er fantastisk, og om du bare er halvparten så god, så er du en sann fryd!
    Sender masse varme tanker i din retning :)

    SvarSlett
  22. Å nei! Jeg som ikker er hjemme.. .Skulle GJERNE sett deg!! Lykke, lykke til, husk at du er SUPERBRA! Go get them :)

    SvarSlett
  23. Ønsker deg masse lykke til Kristine! Jeg skal drømme om rosaskyer og rosa lys i natt og passe på at du får de i tide! Dette blir spennende, og det kommer til å gå så bra!

    Gleder meg til å se, får jeg ikke sett på grunn av frokost skal jeg se det på nett! <33

    SvarSlett
  24. Flate, så tøff du er. Skulle virkelig, VIRKELIG ønske at jeg kunne sett på, men er dessverre på skolen da. Går det an å få sett det senere tro??? Jeg skal i alle fall huske på å sende varme tanker etc., etc... ;) Masse, masse lykke til, dette klarer du. Selv om jeg ikke kjenner deg (sånn utenom bloggen altså) er jeg stolt av deg! :)

    Sender samtidig en klem. :)

    SvarSlett
  25. Å, dere er gode!!!

    Jeg er jo så naiv. Trodde jeg skulle ta dette helt koooooli, jeg. (Hvorfor jeg trodde det? Hvem vet?)
    Men nå sitter jeg her og skulle gjerne snakket om alt annet enn meg selv... Change tema til frimerker? En ting er å blogge/skrive bak en skjerm, en annen ting er å prøve å si noe fornuftig i en sånn setting. Om seg selv. Og sykdom. Og skam.

    Men det får gå som det går!

    Etterpå er det nettmøte, så send gjerne inn spørsmål her:

    http://www.tv2.no/gmn/nettprat/kan-man-blogge-seg-ut-av-en-anoreksi-3450710.html

    Tusen takk for alle well wishes, MUCH appreciated! (And much needed!)

    Dere er supergode! <3<3<3

    SvarSlett
  26. JUPP; jeg tror man kan se det på nett etterpå ;o)

    SvarSlett
  27. Så spennende. Ser virkelig frem til å se deg på tv i morgen.
    Skal sende opp masse bønner, og krysse alle tær og fingre jeg har ;c)
    Kommer til å gå så bra Kristine. Bare ikke glem å pust :c)
    Klem :c)

    SvarSlett
  28. Skal sende deg en stor lykkesky med masse styrkepulver i! Ut i fra alt du har skrevet både her på bloggen og i artikler, så har du overhodet ingenting å bekymre deg over. Du er råtøff som gjør det, og du kommer til å rule TVen like mye som du ruler nettet! ^+^

    SvarSlett
  29. Kan du ikke prate om de GODE tingene også? Som smarte triks på veien UT av sykdommen.. ting som har åpnet øyne, gitt styrke.

    Du føler ikke bare SKAM, gjør du? Hva med den stolte følelsen av å være der du er idag? (er litt usikker på hvor du egentlig er, men du ER så absolutt, og du beveger deg. Du lever!

    Soooov godt nå vennen! ;)

    SvarSlett
  30. Get boksen står til å ta opp god morgen norge =) Lykke til! Sender masse rosa tanker og vet du vil klare deg supert!
    Klem

    SvarSlett
  31. Lykke til! Sitter foran tv'n nå, gleder meg :-D

    SvarSlett
  32. Sitter å ser deg på tv nå, flott dame er du og steike så sterk du er som har klart dette!!! Jeg sliter med det motsatte, overspising...men fikk nå en ide, kanskje jeg skal starte en blogg??

    Tøff er du!!

    Lykke til videre

    SvarSlett
  33. For en flott, reflektert og moden jente :) jeg blir helt rørt. Kan ikke fatte hva du kan skamme deg over, du er vakker og nydelig! Jeg håper av hele mitt hjerte at du blir frisk, det fortjener du!

    Varme klemmer og tanker fra mor til 4.

    SvarSlett
  34. hei:)
    jeg sitter nå og får med meg deg på tv:) har ikke vært så flink å kommentere i det siste..(litt i egen verden hehe ). Syntes du er tøff som stilte opp,og for en flott dame du er:) nei stå på videre!! litt rart å kjenne seg så godt igjen.. :p
    klemmer

    SvarSlett
  35. Det gikk jo kjempefint! Kjenner meg så godt igjen i det du skriver og forteller.. er ikke frisk enda, men har et håp om å klare det du har klart.
    Du er nydelig :)
    Lykke til med å svare på nettprat, og lykke til videre!

    SvarSlett
  36. Jeg skulle ønske du selv så flotte deg, fine menneske som du er. Hadde det bare vært så lett. ;)

    Ønsker deg masse lykke til videre på veien som blir til mens man går den.
    Stå på, flink er du!

    Du klarte deg så fint på tv og hvem kan gi bedre kunnskap rundt og bedre fatteevne enn du? DU er egen beste. Fortsett med det.

    Alt vel.

    SvarSlett
  37. Du gjorde det såå BRA Kristine!:D
    Haha, sitter her som en stolt mor:P ( ikke at jeg er moren din, det vet du jo:p)

    Men, uansett du var så trygg og rolig:D
    Kjempe bra jobba!<3

    SvarSlett
  38. Hei
    Da var det overstått:) Gratulerer!
    Synes som sagt at du er en stor inspirasjonskilde, stå på videre ;)

    SvarSlett
  39. Du var STRÅLENDE på TV!!! :D

    SvarSlett
  40. hei, du greide deg kjempeflott - det var ingen usammenhengene blabring i det hele tatt. Du får nok bare trekke pusten rolig inn og ut og tenke at du skal leve "her" og "nå" - nyte akkuratt dette øyeblikket. Ellers så skriver du utrolig bra, det er (helt teit å skrive morsomt fordi temaet er så alvorlig, men faktisk det er) morsomt å lese - altså misforstå meg rett - du skriver på en veldig inspirerende og GOD måte.

    SvarSlett
  41. Jeg syntes du var kjempeflink. Så jeg måtte gå inn på bloggen din. Har selv vært innlagt pågrunn av anoreksi og synes det stort sett er lite informasjon og forståelse for at dette er en pykisk lidelse. Så det er kjempebra at noen er så tøff som deg og stiller opp på tv. Det er med på å gjøre det lettere for andre i samme situasjon:D

    SvarSlett
  42. skal se deg på tven jeg da. synes du skriver veldig bra, blir fast leser jeg nå og legger deg som link på min blogg.

    SvarSlett
  43. Hei! Ramlet tilfeldigvis innom God Morgen Norge idag, og der var det jammen meg ett flott menneske på tv`n min!! Da måtte jeg ta turen innom bloggen din, og må si jeg liker veldig godt å lese den. Jeg har selv slitt med anoreksi og bulimi i snart ti år, og har aldri turt å "te steget fullt ut", be om hjelp, og kanskje bli frisk.. Men etter å ha lest bloggen din, og hørt din historie, må jeg si jeg virkelig har fått motivasjon...! Kanskje veien mot ett "normalt" liv, og ett "normalt" menneske, ikke er så langt unna likvell. Tusen takk!! Kommer til å fortsette å titte innom her, garantert! Stå på videre, det står stor respekt av det du har klart å oppnå. Masse hilsner fra Iselin =)

    SvarSlett
  44. Satt selvfølgelig foran tven i dag kl 8! Du var kjempeflink:) veldig gøy å se deg "live".

    SvarSlett
  45. You did great!! Seriøst, det gikk jo kjempefint! Ikke at jeg hadde tvilt det et sekund heller:-) Siden jeg føler at jeg "kjenner" deg pittelitt nå, så ble jeg veldig stolt av å se deg slik på tv, trygg og rolig og veltalende.Tenk at du bare for et år siden nesten ikke var ute av huset... Du har kommet enormt langt og det er sååå godt å se! Og etter kommentarene her å dømme så er du en stor kilde til glede og inspirasjon til å bli frisk! Og ps! Du ser forresten strålende ut også, sunn og vakker:-) Så nå kan du være stolt av deg selv og gi deg selv en ordentlig klapp på skulderen! Ha en super dag videre!
    Klem fra *C*

    SvarSlett
  46. Hei. Jeg tror nesten alle jenter/kvinner har et komplisert forhold til mat kontra kropp. Å gi et så personlig og ærlig bilde av "hvor galt det kan gå" gir et sterkt inntrykk..og imponerer meg. Fortsett slik! M

    SvarSlett
  47. Skjønne, sterke, flotte Kristine. Du viste meg akkurat den herlige jenta jeg har fått inntrykk av at du er. Du burde være STOLT av deg selv, bare fordi du er deg. Skammen er vond, den unner jeg ikke min verste fiende.

    Kan tenke meg du vare nervøs før sending, men det vistes ikke overhodet. Du fremstod trygg og stødig og var utrolig sjarmerende :)

    Du har alle forutsetninger for å lykkes med hva du enn måtte ønske deg. Fortsett kampen for frihet, du er den vel undt!!

    SvarSlett
  48. Jeg ville bare legge igjen noen ord her og rose deg opp i skyene. Jeg er så imponert! Vær stolt av deg selv kjære deg. Jeg skulle ønske du kunne se deg selv gjennom andre sine øyne, og se hvor utrolig vakker du er - ikke bare utseendemessig, men tvers gjennom som person! Du motiverer til å kjempe den harde kampen videre. Stå på du, du kommer til å bli helt helt frisk!

    SvarSlett
  49. Hei!
    Så utrolig bra du klarte deg på TV! Ikke hørt om deg/lest bloggen din før, men måtte inn å sjekke nå. Du skriver veldig bra, og kan nok være til hjelp for mange i lignende situasjon! Du virker som en fantastisk jente, stå på videre, du er flott!

    Hilsen psykiatrisk sykepleier som ble imponert av deg:)!

    SvarSlett
  50. Så flink og nydelig du var på GMN! Kan tenkte meg det er litt merkelig å se seg selv på tv, jeg får fnatt bare jeg hører lydopptakk av meg selv, men you did rett og slett am-freakin-azeing!:D

    -Heidi

    SvarSlett
  51. Du klarte deg utrolig bra, ja :) søt og sterk jente. Mvh Tommy

    SvarSlett
  52. Jeg fikk sett deg! Sto opp tidlig og satte meg i stua. Plutselig var det frokost, og tv'en sa du snart skulle på - så jeg kastet maren i meg på 123. Hohoho.. "Kan jeg vææær så snill å gå og se tv nå?", spurte jeg med dådyrøyne (vi skal egentlig gå og skrive etter måltidene). Og det fikk jeg lov til :]]
    Var herlig å se deg prate, og du gjorde en god jobb! Synes du fikk sagt så mange fornuftige ting!
    Karianne Vrabel er utrolig flink også, har vært på foredrag med henne på IKS.
    Tommel opp for deg! :D

    SvarSlett
  53. Du var super! :-)Ønsker deg masse lykke til videre og håper du får et fantastisk liv som frisk! Mvh Stine

    SvarSlett
  54. Du var kjemepeflink og fin på tven! stå på! :D
    Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  55. Hei, så deg nettopp på God Morgen Norge og må bare si at du er knalltøff! Måtte såklart google deg for å finne bloggen din,(som jeg ikke har lest før men som jeg garantert kommer til å stikke innom flere ganger.) og jeg leste meg laaangt nedover. Jeg har/har hatt (det er komplisert) en veldig god venninne av meg som hadde anoreksia. Hun har nå bulimi selv om hun selv nekter for det da en bulimier er en mislykket anorektiker. Uansett, jeg vil si at jeg forstår ganske mye mer nå. Selv om jeg vil tørre å påstå at DU er/har nok vært syk pga sykdommen, mens venninnen min VAR syk av den i begynnelsen, mens nå har blitt såpass utspekulert fordi hun ser hvilke goder hun har siden hun er syk, at hun ikke vil bli frisk. Håper uansett at du fortsetter løpet ut slik at du en dag kan være fornøyd med deg selv, både innvendig og utvendig, dra på en helaften med venninner med masse god mat og drikke uten å få disse tankene man får. Det fortjener du og det fortjener kroppen din. Du er jo ei sååå vakker og pen jente, det må du ikke ødelegge! Lykke til videre på reisen, jeg kommer til å følge med på veien. Og før jeg avslutter må jeg bare si at jeg er dødssjalu på at du bor i Dublin. Jeg vil også flytte utenlands! ...Kanskje en vakker dag blir det. MEn fortsatt, stå på! Du er et forbilde for mange der ute!

    SvarSlett
  56. Syns du klarte deg bra jeg ! :)

    SvarSlett
  57. Hei!

    Jeg kom tilfeldigvis til å skru på god morgen norge i dag, og der var du:) Jeg sliter med spiseforstyrrelser selv (-en god blanding av anoreksi og bulimi..har vært syk ca.like lenge som deg), og må bare si jeg er mektig imponert: du er rett og slett kjempetøff! Du framsto som utrolig reflektert, og snakket veldig bra om dette viktige temaet. Virket ikke det grann nervøs!:)

    Men jeg har et spørsmål til deg. Jeg misset første del av intervjuet, så kanskje du nevnte noe om det da, men jeg lurte på hvilken type behandling du har fått? Har du vært innlagt noe sted? Jeg vurderer Modum, nå, for mange års poliklinisk behandling har ikke gitt så store resultater...men er veldig usikker, for vet det vil bli tøft óg. Men du inspirerer! Kjempefin blogg du har! Jeg kommer nok innom igjen, hvis jeg får lov;)

    Lykke til videre!
    - Mari

    SvarSlett
  58. TUSEN, TUSEN, TUSEN takk for alle utrolig hyggelige kommentarer.
    Jeg har sugd til meg alle gode ord, setter utrolig stor pris på at dere har tatt dere tid til å se/lese og skrive til meg!!

    Svar på spm:

    C30:

    Skammen har jeg gitt (nesten helt) slipp på! Ingenting har hjulpet mer enn å blogge om noe litt skummelt/skammelig og så få kommentarer med: "Sånn føler jeg det også".
    Har klart å godta at det er en sykdom, at alt det "rare/ekle" jeg har gjort ikke egentlig er "meg". (Håper jeg, haha...). Men seriøst: jeg skammer meg ikke!
    Og ja, jeg er faktisk stolt av fremgangen min, for det har vært en helvetes kamp!
    Tusen takk :o)

    Christine:

    For meg har bloggingen hjulpet veldig! Men tenk deg godt om før du setter i gang - for har man føst "brettet ut alt" så er det liksom ingen vei tilbake! Men som sagt: for meg har det vært et fint redskap (sammen med terapi) for å bli frisk! Lykke til!!


    Iselin:

    Det siste steget er kjempeskummelt, I know. Jeg tror (og jeg er såklart ingen ekspert) at man nesten må stole på at det blir bedre og kaste seg ut i det. Å være "nesten-i-mål"/"halvveis-frisk" (noe jeg var i evigheter) er litt som å vente på noe "skummelt". Så jeg bestemte meg til slutt for å gi slipp (skryter ikke på meg at jeg er heeelt i mål, altså), og det er utrolig deilig! Fått mange tilbakemeldinge fra jenter som er HELT friske. Og ingen av dem angrer ett sekund, (noen bare på at de ikke ga alt litt før). Så håper du tar det siste steget, for det blir bare bedre!
    Tusen takk for så fin kommentar, Iselin!

    Mari:

    Tusen takk, Mari!
    Vi kom aldri inn på behandling på GMN!
    Dessverre har jeg skulket unna en del behandling (jeg bare MÅTTE studere, ville ikke, hadde ikke "tid" til å bli frisk, "var ikke syk" etc).
    Men vært pasient ved poliklinisk, gått i behandling hos psykolog, hos psykiater som er spesialist i spiseforstyrrelser, ernæringsfysiolog, og får nå oppfølging fra lege og psykiater.
    De jeg har snakket med som har vært innlagt på Modum er veldig fornøyde!
    PLEASE, kom innom igjen!! Tusen takk!!!


    IGEJN: Tusen takk for alle kommentarer, betyr SÅ mye for meg at dere tar dere tid til å skrive!!!

    SvarSlett
  59. Hei, jeg rakk å se en snutt av deg på frokost tv i dag - nok til at jeg fikk merket meg både deg og bloggen din - og nå har jeg lest.... lenge - både din første blogg og veien videre. Jeg er såå fasinert over måten du skriver på og imponert over deg som person. Du har en unik og kreativ måte å formidle på - og aldri har jeg fått en større forståelse av hva spiseforstyrrelser er og arter seg.Lykke til videre! Jeg ser fram til å følge deg :)

    SvarSlett
  60. Du var jo såå flink! Virket absolutt ikke nervøs eller usikker, men snakket kjempegodt for deg. Det var liksom ikke et typisk "intervju med en person som har slitt/sliter med spiseforstyrrelser". Du er så reflektert og får sykdommen til å virke som det den nettopp er - en sykdom! Ikke bare at man blir "gæærn", hvis du skjønner hva jeg mener?

    Men jeg må si det var rart å høre stemmen din! Høhø.. Har lest alle ordene du har skrevet, men aldri hørt deg sagt de;)

    Bloggen din er den eneste jeg går innom hver dag, og det skal sykt mye til for at noen kommer og tar den plassen. Den har "avbrutt" meg maange ganger mens jeg har drevet med skolearbeid o.l. - deriblandt nå. Jeg "må" bare innom.

    Du er fantastisk god, Kristine:)

    SvarSlett
  61. Så deg på GMN i morges, jeg syntes du er modig, flink og motiverende:)

    SvarSlett
  62. Jeg er nå faktisk litt glad for at jeg var hjemme med en syk Lille idag. Heldigvis hadde jeg på TV2 også. Du var utrolig flink og ser nydelig ut! Fantastisk nydelig!

    Stor klem

    SvarSlett
  63. Anonym:

    Tusen takk! Den gamle bloggen... Uæh... (Ikke at denne er så mye bedre, da). Men takk, du er supergod!!!


    Snute:

    Tusen takk, Snute!!! Det betyr mye for meg! Liker bedre å kunne tenke meg om og skrive ned enn jeg liker å snakke. For å si det mildt.
    Å. Nå ble jeg glad. Tusen takk!


    Kikki:

    Tusen takk!!


    Lillesverden:

    Å, tusen takk!!! Men stakar Lille. God bedring!! Du er så god!! Takk takk takk!

    SvarSlett
  64. Kommentar til Mari:

    Det er en spesial enhet for spiseforstyrrelser med sengepost i levanger. Det er fantastisk personale og utrolig bra behandlings opplegg. Har selv vært innlagt der.

    SvarSlett
  65. whoop whoop!

    Ska seeei! ;) Tv stjerne og greier. det var fint å se intervjuet av deg. Gud, så søt du er! Så ikke dette innlegget før nå, så fikk bare se 4 minutter på nett-tv =/

    stolt av deg :)

    SvarSlett