Søk i denne bloggen

torsdag 3. mars 2011

Styr med Skyr

Hoho... Snakk om dårlig blogging!

Jeg kom akkurat hjem etter å ha tilbrakt sånn ca 5 minutter i Norge. Føles ihvertfall som om det ikke var stort mer. Must admit at jeg foretrekker litt under 10 varmgegrader, sol og zero snø fremfor å gå på trynet på isete fortau. (Jess I did). Men savner likevel lille Dino og søsteren min (som er klippet ut av bildet, stakkars/heldiggrisen. Egentlig litt dumt siden hun er den eneste fotogene av oss tre. Og den eneste som ikke ser vettskremt ut). 

Interesting. Jeg hater alle bilder av meg selv. Så mye at jeg en gang laget et bål. Mer om det en annen gang.

Nå er det back to Dublin-bizznizz-catchup, og derfor blir dette kort og kjedelig. Sorry.


PS:
Visste du at hvis du åpner en Skyr på flyet så e-k-s-p-l-o-d-e-r-e-r den? Kaboom? Lurer på om lilla Skyr på hvit genser går av? Han som satt ved siden av meg (lucky lucky lucky man) will probably find out soon enough. (Får vondt i magen bare jeg tenker på det...)


PS2:
Tusen takk for alle kommentarer på forrige innlegg! Jeg svarer på den+FB imorgen. For nå skal jeg snart hente Bear på sykehuset!


God (snart-snart-snart) helg!

8 kommentarer:

  1. Hei vennen <3 jeg er enig med deg, jeg foretrekker våren i Geneve framfor vinteren som fremdeles holder seg fast med fingre og tær i Norge...
    Jeg har brukt bananbrød-oppskriften din i dag, men det ble muffins fordi jeg ikke fant brødformen :O stekte i 30 minutter på 200grader, og det ble veldig bra. Og jeg brukte havremel og hirse mel. Det var godt! så takk igjen for oppskrift. Neste gang blir det gulrot-brød ;)
    Ha en fin kveld, en god fredag og en herlig helg! Klemmer fra Linders

    SvarSlett
  2. holy molly...skal præve å huske at jeg aldri skal spise skyr på flyet...ikke at det er sånn overhengende fare,for det er ikke det beste jeg vet akkurat,hoho.

    <3

    SvarSlett
  3. Jøsses. Kjekt å veta det med skyren ;)

    Og du? Jeg tenkte bare fortelle det at vi hadde undervisning her på sykehuset ""om"" deg i går! Rettere sagt: artikkelen du skrev til aftenposten.
    Hver uke har vi en time undervisning med tema spiseforstyrrelse, og denne gangen brukte de artikkelen din for å diskutere rundt utsagnene. Hvor vidt vi kjente oss igjen, tanker som dukker opp ved å lese ++
    Tenkte bare det kunne være artig for deg å vite. Alle sammen skrøt veldig av artikkelen. Noe som er veldig fortjent!

    Ha en god kveld tilbake i Dublin! :)

    SvarSlett
  4. Da spiser jeg aldri skyr på fly :D Ha en fin tur tilbake!

    SvarSlett
  5. Hege S Bjørnstad4. mars 2011 kl. 12:45

    Skyr på flyet skal ikke prøves, helt sikkert. Hva med Vanish eller Zalo?
    GOD HELG!

    SvarSlett
  6. Linda:

    Haha… Bananamuffins høres egentlig bedre ut enn bananabread. Neste gang skal jeg lage med havremel :o) As I did with the carrot…bread. LOL. You are silly.
    Herlig helg til deg også; Linda!


    Laipai:

    Hvis man i utgangspunktet skyr Skyr er vel sjansene små for å ødelegge genseren til en fyr (som kanskje var dyr) mens man flyr.

    <3


    Solveig:

    Oj-oj-oj! Tusen takk, Solveig. Det var veldig hyggelig (rart) å høre! Takk for at du fortalte meg det.

    Håper det går bedre med deg, er så innmari glad for at du får behandling. Som jeg skrev under her et sted, så savner jeg å følge deg på blogg. Men er godt å vite at du får hjelp <3<3<3

    Tusen takk for veldig, veldig hyggelig kommentar! DU er god!


    Kristin:

    Tusen takk, Kristin!


    Hege:

    Håper han har Vanish i bagasjen sin :o) Stakkars mann. SÅ flaut og SÅ utrolig unødvendig. Det sa POFF og så var det hvite ermet fullt av lilla flekker. Nice. Han ble ikke så veldig sur, bare litt lei av min “SORRY”.

    :o) GOD HELG; gode deg!

    SvarSlett
  7. Åh! Skyr på flyet hørtes ikke bra ut! Jeg prøvde, men var så dum at jeg trodde den skulle gå igjennom sikkerhetskontrollen, noe den ikke gjorde. Håper du hadde en fin tid i Norge :-) Og ikke minst en god helg!

    SvarSlett
  8. Marthe:

    Min gikk gjennom!!! Weird??? Men joda, hvis det funker neste gang anbefaler jeg å åpne lokket slooooooowly pga trykket.

    Supert i Norge, super helg, thank you!

    SvarSlett