Søk i denne bloggen

mandag 9. mai 2011

No need to show your rainbow

Herregud, snakk om å gå fra en eksrem til en annen. Bryllupet var fantastisk - kunne ikke vært mer vellykket, hyggelig, morsomt. Ikke skummelt å møte "den nye delen av familien", for føltes som om vi har kjent hverandre for ever, nydelige mennesker med helt lik (god/dårlig) humor som "oss".

Jeg lo mer enn jeg har gjort på lenge - it was great. Og *knips* har jeg blitt tante til seks adorable barn (og ikke alle barn heller) og fått to nye søstre.


Etter flere dager happy times landet jeg i Dublin. Dro hjem. Moste Bear som var utslitt etter eviglang vakt. Lagde popcorn og planla film. Hmmm. Men... hva var det som luktet så inni h******?

Åja. Bare DRITT (kloakk) utover HELE garasjen. Så hva gjorde vi istedenfor å se på film?

I don't want to talk about it. OK?

Og jeg orker ikke gå i detaljer om hvordan det er vanskelig å få tak i rørlegger en søndag kveld i Dublin etc etc etc. (Men jeg kan fortelle at jeg fascinert så en nabo bli tatt av en brun flodbølge da han åpnet en dør).

Og jeg skal spare deg for bilder selvom jeg har mange fine.

OK, da. Ett skal du få. Her er en nabo, da. Som alltid lyver:


Nei. Det gjør du tydeligvis ikke. 

 
Anyways.

Dagens plan endret seg raskt fra SKRIVE FOR HARDE LIVET, blogge om noe interessant, svare på kommentarer, mailer og meldinger, rydde, vaske, handle, trene...  til å blogge om noe uinteressant. Og kjefte på folk på telefonen. Og få noen til å desinfisere.

Happy times, happy times.... Nå tror jeg pumpebilen er her. Oh joy!!!


Happy Monday!
 

PS:
Jeg beklager at bryllup og poop endte opp i samme innlegg. 

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med utvidet familie, så herlig :D

    Føler med deg ang kloakk... Hadde samme greie hjemme, men heldigvis (for meg) hjemme hos foreldrene mine, så jeg kunne stikke av til leiligheten min og tenke på helt andre ting!

    Og ang kommende Dronningbesøk som du skrev om i forrige innlegg, omfg, I would be so frikkin happy om to irske politimuskelbunter banket på døra mi!!

    SvarSlett
  2. Så flott at du hadde det så kjekt i bryllupet da,ingenting er som å storkose seg i sånne sammenhenger,for det er jo ikke alltid at det er like kjekt mener jeg,og spesielt ikke når man sliter med maten,tenk så mange sånne sammenkomster som har vært et helvete opp gjennom årene! Herlig at du kosa deg!!

    Ikke like kjekt å komme hjem igjen da,når det er sånne situasjoner...oohooyy liksom,søndagen sin det...Jaja,håper det er fikset og ordnet nå da,kjipt å leve oppi bajslukt liksom..

    <3 you

    SvarSlett
  3. Tora:

    It's DISGUSTING. Vi er seks hus på rekke og rad med en felles garasje - og egne garasjer fra den. Anyways, pga en blokkasje i et rør bygde det seg opp et enormt trykk og hele greia eksploderte flere steder og rant inn i alle kjellere. OMG. Det lukter fortsatt helt jævlig enda det er vasket og desinfisert. DISGUSTING.

    Haha... Skal sende politimennene din vei, jeg, Tora!


    Laila:

    Nei, ingenting er som å kose seg i sånne sammenhenger! Var så deilig å slappe av, kose meg og le uten å tenke hele tiden. (Helt til jeg så bilder av meg selv, da, men har klart å deale med det også. I think, I hope). Og maten var GOD!

    Bajslukt is the word... Fy F*** altså. Naboens sønn (som kanskje er sånn ca tre år) begynte å gråte fordi det luktet så innmari vondt og det gikk jo bare ikke BORT. Han er utrolig søt!!

    <3 you too, tenker på deg :o)

    SvarSlett
  4. Jeg sender deg bare mange gode tanker, håper drittlukta forsvinner, og sier takk for en herlig helg!!

    Glad i deg <3 Klemmer fra Linders

    SvarSlett
  5. Linda:

    Håper jeg også... Tusen takk, gode deg! Du er nydelig!!!

    SvarSlett
  6. Så fint å lese at du har hatt det alle tiders i bryllup og i møte med din "nye" familie :-) Alle tiders! Men, guri meg. Kloak over hele? Huff.. det kunne jo ikke blitt verre! Det var noe dritt (rett og slett) Håper dere fikk ordnet opp i det så kjapt som mulig :-) Glad i deg :-) God natt, og takk for kommentar vennen!

    SvarSlett