Søk i denne bloggen

torsdag 26. mai 2011

Nothing excitin' - I'm writin'

Jeg skriver. Og skriver.
 
De siste par ukene har det vært mest rot, mest klønete knot. Men det er i det minste ord. Og jeg tør nesten ikke si det høyt, men etter tirsdag dukket det faktisk opp et par fornuftige setninger på skjermen. 

Og i dag flyter det bra. Shit. Håper ikke jeg jinxet noe nå. Uæh.

Håper helgen din blir mer spennende enn min. Jeg har hot date med Maci. Begynner å skjønne at dette her er hard work!


Tidenes blogginnlegg???
I know.

Jeg og hverdagen min = pretty interesting. Jeg og helgen min = equally interesting. Dagene går litt i ett for tiden. But I kinda like it.


Jeg savner å engasjere meg i bloggen, ta bilder (som ikke er av trær), legge ut oppskrifter (det skjedde tross alt to ganger, liksom, men i det siste har jeg laget mye spennende og godt jeg gjerne skulle delt). Savner også å si mer enn: "Sorry at bloggen suger, asså".


For å illustrere det poenget - her er bilder fra gårsdagens lille tur:


 

Skulle til å si Happy Friday. Ikke heeelt enda!

Men på forhånd - ha en kjempefin helg! 

14 kommentarer:

  1. Du er så fin så, og det er uansett alltid stas å høre fra deg :D Gleder meg til neste gang, og lykke til så lenge! (Bra at du kan si det faktisk går fremover med boka, det er positivt at du ser at det du gjør blir bra! Om du jinxer det eller ei ;) )

    SvarSlett
  2. Hei på deg! Vet du, jeg synes egentlig det er litt godt å "høre" at det ikke skjer så mye spesielt. For det betyr at du vel egentlig har det ganske bra, med tanke på sf og andre "trasige ting". Hverdag er hverdag, og at du nå skriver og konsentrerer deg om det er jo kjempebra for deg!! Men litt helg må du ta, okei? God helg og god skriving:-))
    Klem fra *C*

    SvarSlett
  3. Så deilig at ting har løsnet litt ift the grande book! Godt å høre. Skjønner at det blir mye skriving med både bok og blogg. Og sånn kommer det vel til å være en stund - pass på å kke skriv deg helt lei nå :)

    Håper du og Bear får en helt super helg! Jeg har forøvrig omgangssyken på fjerde døgnet, velter meg i self-pity og elendighet. Godt at jeg har PepsiMax, saltstenger og masse Greys Anatomy-repriser på TV. Da klager man ikke :-)

    PS. Jeg liker turbildene dine! :D

    SvarSlett
  4. Slik er tilværelsen som forfatter,'keep it up og du får flytte inn i satens æres oligarki for kunstnere "grotten" i slottsparken som wergeland en gang bodde i, og som Jon fosse nylig fikk æren av å bo i =P Looking forward to it, kommer til å stalke deg så heftig- (haha, you just wait, ronja and Vampen is going to Wales you every day =P)

    Deilig at det flyter! Det er vel da det er mest inspirerende å jobbe?

    Skjønner du har vilt mye å gjøre , gleder meg til å høre mer fra deg når du får litt overskudd til Å skrive annet enn bestselgeren ;)


    Masse kjærlighet<3<3<3
    Vamp

    SvarSlett
  5. Skriv i vei! Gleder meg til å lese! :)

    God helg!

    SvarSlett
  6. Så grønt det er der!
    Happy Friday ;D

    SvarSlett
  7. Kristin:

    Ja, det går fremover! Første del har falt litt på plass. Og nå er jeg i gang med del to. (Og de “delene” er egentlig bare noe jeg har skapt for å sette meg mål, aner ikke hvordan den struktureres in the end). Men takk for support, Kristin!

    Endelig innsett at alt jeg kan gjøre er å fortelle hvordan det var for meg, så ærlig jeg bare klarer. Og om det er bra eller ikke bra kan jeg jo egentlig ikke gjøre noe med :o) Litt bedre innstilling enn: Dette MÅ bli bra.

    GOD helg, gode deg :o)


    C:

    Hei hei hei! Ja, jeg hard et bra, jeg er rolig, jeg er fokusert. Gråter ikke så mye, faller ikke så mye, er egentlig ganske stabil og “normal” (Oooooh….). Hverdag er hverdag og jeg liker hverdag. Men du har rett – nå er det litt helg også!! Og det skal jeg utnytte meg av. PC-fri FTW! (Store deler, at least).

    God helg til deg også! Håper den blir like fin som mandagen din var! Eller enda bedre :o)

    SvarSlett
  8. Therese Melina:

    Takk for at du er glad på mine vegne! I am too! Skjønner jo at det skal gå litt opp og ned med skriving, men når det IKKE går blir jeg likevel frustrert ;o)
    Og takk for forståelse mtp blogg. Mye av det jeg skriver mtp bok hadde jo vært fint som blogginnlegg også, så føler ofte at jeg blogger masse. Enda jeg ikke blogger i det hele tatt (nesten).

    DAKAR!!! Uff uff uff… Håper du er bedre og at du kommer deg helt i løpet av helgen. Stakar… Har du sett United States of Tara, Shameless, Big Love, Dexter, Modern Family?? (I bet you have – men hvis ikke: CHECK it out).

    God bedring!!!


    Vamp:

    LOL. Selvom spiseforstyrrelser er utbredt håper jeg virkelig ikke det er SÅ utbredt at “min forstyrrede historie” intersserer nok mennesker til å bli en “bestselger”. Haha. (Og NEI – det er IKKE tittelen på boka!!!) I just wanna get it finished!!! Og forhåpentligvis delvis legge det bak meg (selvfølgelig uten å glemme og tro jeg er superfrisk bare fordi jeg har blitt bedre) – komme meg litt videre.

    Men takk, takk, takk for at du har trua! I love it! Gleder meg ekstremt til vi skal besøke Vampen!

    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvarSlett
  9. Kaffedamen:

    Håper det er verdt å glede seg til! Takk!!! God helg til deg også :o) <3


    Fallen Angel:

    Kjempegrønt! Og så forskjellig lys. Du ser bilde 2 bakerst på bilde 1 – if that makes sense?

    Happy, happy Friday!

    SvarSlett
  10. Lykke til med skrivingen og jeg håper du får en god helg Kristine! Du får ikke en gang lov til å si at bloggen din suger, det vil den aldri gjøre, og det vet jeg <3 Tenker på deg :-)

    SvarSlett
  11. Skjønner at det kan være frustrerende ja! Må være innmari tungt til tider å skrive om seg selv på den måten. Håper at det kan hjelpe deg da, i prosessen med å bli/være friskest mulig til sinns. :) Du er tøff!

    Tuusen takk for omtanke og serietips! Nå skal jeg Google rundt og finne streaming-episoder! Aldri så galt at det ikke er godt for noe, jeg har jo aldri tid til sånt ellers :D

    SvarSlett
  12. Alltid en fornæyelse å høre fra deg,uansett hva du skriver :D Du må jo ha en liten skrivepause innimellom.

    fiine bilder,vil og ha sånne fine plasser...gawd..

    <3

    SvarSlett
  13. Ha en fin helg! Innleggene er gode uansett, men jeg gleder meg til noen lange oppdateringer også ;)
    Håper på innlegg om oppskrifter og innlegg med fine bilder - men så lenge det er innlegg er det noe å glede seg over!
    Er veldig spent på hvordan resultatet av all skrivingen blir, jeg skal i hvertfall forhåndsbestille den dersom det blir mulig :D

    SvarSlett
  14. Marthe:

    Tusen, tusen takk! Tenker på deg også, håper helgen har vært superfin!


    Therese Melina:

    Jo, jeg tror det hjelper. Jeg føler i det minste at bearbeider en del og klarer å legge ting bak meg. Det beste er å kjenne at jeg er et helt, helt, helt annet sted i dag enn jeg var den gangen.

    Håper du fant noe du likte! Jeg så "UNKNOWN" på fredag, og den var kjempebra :o) GOD BEDRING. Håper du er frisk igjen ;o)


    Laila:

    I know! Det er så fint å gå tur her! Men ser ikke så verst ut hos deg heller, da. Blå solsikker til og med, jo...???


    Benedichte:

    Jeg skal legge ut noen oppskrifter og bilder - og gleder meg til det!!
    Du er god, du! Jeg er også spent... Håper så innmari at jeg klarer å binde alt sammen, at det ikke blir teit :o( Men akkurat nå bare skriver jeg :-) Eller ikke AKKURAT nå. FOr nå skal jeg skru av PCen for dagen og komme meg litt ut!

    Tusen takk! <3<3<3

    SvarSlett