Søk i denne bloggen

onsdag 11. mai 2011

Tiny peak into "my boutique"

... boutique og boutique... Er jo ikke akkurat til salgs. Men føltes litt som å shoppe når jeg plutselig ble gjenforent med ting jeg ikke hadde sett på lenge. 


Så jeg har altså bestemt meg for å gi en liten effort når det kommer til å freshe meg (litt) opp.

For hvordan skal jeg klare å falle til ro med "mer kropp", hvordan skal jeg bygge opp selvtillit og selvfølelse hvis jeg ikke gjør en dritt for å føle meg bra?


Har ryddet i eskene innerst i et skap - OMG - jeg har gjemt bort mye. Og her er noe av det jeg fant. Kanskje ikke så spennende for deg (jeg prøver bare å leke moteblogg anno tidlig 200*. LOL LOL LOL!). Men herregud så latterlig at så mye har ligget bortgjemt mens jeg har spradet rundt i joggebukser og store gensere.

Er DRITTLEI av den tragiske "jeg-fortjener-ikke-å-ha-fine-ting/pynte-meg"-tankegangen min.
Ikke engang favoritten min, heeelt nederst, et dinosauruskjede?? WTF, Kristine?? Alle fortjener da Dinosauruskjeder, lissom...




The dinosaur is ADORABLE. 

Jaja. Om jeg ikke tar i bruk all of this, så skal jeg ihvertfall ikke bare råtne vekk i joggis. (Og vettu hva?? Jeg har sminka meg i dag. Herregud, postmannen kjente meg ikke igjen, liksom). 

NOT true story. Bare oppspinn. (Ikke at jeg har sminket meg. For det har jeg).  


Ha en fin dag! 
Nå skal jeg skrive skrive skrive... <3

14 kommentarer:

  1. skikkelig hotte hotte sko ute og går der ja,der gjorde du nok noen scoop..hoho

    SvarSlett
  2. Er toppen fra john galliano? Hva med nagleskoene? I LOVE both.
    Lykke til m skrivinga!

    SvarSlett
  3. jeg likte faktisk den hvite jakken, den røde og de svarte skoene! :)

    SvarSlett
  4. Se der ja! Du har så mye fint du har! Håper du klarer å tillate deg i å bruke det også, du er jo et skritt nærmere, du har tatt det frem og ser på det! :-)) Likte de hvite skoene veldig godt! :-)) alt egentlig! <3

    SvarSlett
  5. Motionocean:

    Thanks!


    Laila:

    Shoescoop ;o)


    Anonym:

    Indeed.
    Og nagleskoene er fra Commes des Garcons - kjøpt på min absolutte favorittbutikk, Dover Street Market i London ;o) Tusen takk! Jeg ELSKER også de skoene (egentlig), og de har jo kommet litt "tilbake", har de ikke?


    Annika:

    Takk! Ja, er ikke den røde kool? Kjøpte den hvite jakken på en vintage store i Dublin for nesten ingenting. De svarte skoene er veldig søte and I wore them today... Du er god, du, Annika. Tusen takk!


    Marthe:

    Takk, Marthe! JUPP, nå skal jeg bruke det også (mesteparten at least). Og ikveld fant jeg mange vesker og mer smykker også. I like it. Og jeg er også glad i de hvite skoene ;o) Takk, gode deg!

    SvarSlett
  6. Ååå, så kule klær og sko, stilsikker jente!! Kjenner at jeg ble i godt humør av å lese dette og inspirert til å finne frem noe litt mer spennende enn the usual basics..;) Ha en strålende dag!
    * C*

    SvarSlett
  7. Så mye fint du har!! Pynt deg og smink deg, og ta vare på deg selv for en ting er iallefall sikkert - joggebukser, sovesveis og morratryne kan få alle og enhver til å føle seg rævva. Kos deg med alle de nye gamle tingene dine! ;D

    Og hey...må bare påpeke at...you look great!

    SvarSlett
  8. ÅFYSØREN FOR ET KULT DINOSAURKJEDE!!!

    Det må du bruke masse, I command you! Jeg vil også ha (altså, vet du om det er mulig å få tak i et lignende noe sted?)

    Og utover det, bruk hva du vil av klær og sko, du gjør ingen en tjeneste ved å daffe rundt i joggisen ;)

    Milla

    SvarSlett
  9. Hei sweetie!

    vi får se på det slik... du går nå gjennom en fase. Som en kan kalle en forandringsfase... eller en tilvenningsfase til en forandringer som er. neste fase får være godtakelse, og deretter kjærlighet.

    Vi forandrer oss alle... om det er noen trøst. For noen går det mye opp og ned, og det er føles slitsomt. Årene går, og plutselig sitter man der: oj, er det SLIK jeg ser ut nå? Det er en del av livet.. men såååå viktig å komme forbi ergre/irritere og tom hate fasen...

    Det er har ikke noe med hva som er finest engang, det har noe med identifisering og selvbilde å gjøre, og forandring. Sånn sett kan du jo se kristine anno. f.eks 2005 som identifisert i stor grad med skole, spiseforstyrrelser og stress.. hvem skal du nå identfisere 2011 utgaven med?

    koble sammen fysisk med psykisk, og se at kombinasjonen fungerer fett... dette er deg idag, det som har vært er OVER.. det er en annen tid...

    Og hva fremtiden bringer vet ingen, men det kommer til å komme nye forandringer, nye utfordringer.. og nye gleder ;)

    babbel skrabbel fra meg idag... (skulle visst ha redigert innlegget, men det får bli som det blir.. noenlunde rett fra levra!)

    PS: Number 1 tip for feeling better in your own body: Kle deg riktig! Fjong deg opp. Fordi du fortjener det såklart! ;) Fordi skjønnhet er noe du har i deg ;) Let it shine!

    tip nr 2: pamper yourself... You are a goddess! ;)

    hugs and kisses

    SvarSlett
  10. Jeg klarer ikke se dinosauren!?

    Det er (som oftest) herlig å grave frem bortgjemte klær.. Har sjøl i dag grevd fram alle hvite og rosa sommerklær i dag, så har mer eller mindre a whole new wardrobe!

    Det er så innmari viktig å være snill med seg selv, bortskjemme seg selv litt. Hudpleie, frisør, massasje, shopping (og sjampanje), osv!

    SvarSlett
  11. Herregud, hva skjedde med alle de fine kommentarene??? Blogger har rota til no fryktelig de siste to døgnene. Men at kommentarer ble slettet?? WTF??

    Uansett: Takk skal dere ha! Og JA, jeg er enig med deg, Tora (og dere andre som nevnte det), i at det er utrolig viktig å skjemme seg bort litt. Går man rundt i sliten joggis føler vel egentlig ALLE seg ganske ufreshe!

    ;o)

    SvarSlett
  12. Dinosauren var skikkelig kul! Finner jeg et like kult smykke blir jeg å kjøpe det tvert! :P

    SvarSlett
  13. En rosa fugl:

    I know! I loves him. Kjøpte kjedet i en vintage-butikk i Dublin (sammen med en fisk!).

    Håper et lignende dukker opp for deg også!

    SvarSlett