Søk i denne bloggen

søndag 26. juni 2011

Er det Kristine, tro, bak apen i Chicago Zoo?

Johoo i morgen (eller egentlig i dag) reiser jeg til Chicagooo.

Jeg er litt usikker på om jeg skal blogge eller ikke? Og om jeg kanskje skal legge ut bilder (som ikke har bokhyller/kjøkkenet i bakgrunnen)?

"Se-på-meg-foran-apeburet" og "se-hva-jeg-kjøpte-i-dag" og "se-her-står-jeg-og-ser-dum-ut-på-en-gate"-bilder. Hmm.
Grunnen til at dette er en big decission for meg er...

Nummer en: Deilig med fri fra internett.
Nummer to: Tanken gir meg angst. Jeg HATER bilder av meg selv. (Spesielt de jeg legger ut her).
Men nettopp derfor kan det jo være en fin utfordring? (Utfordre frykter etc??)


Jeg deler jo veldig mye om SYKDOM og "sånn var jeg før" (og forsåvidt nå også...). Men jeg er jo mer enn bare sykdom, og jeg føler at bloggen faktisk har blitt mer personlig i takt med at "jeg" har dukket mer frem?

Herregud, snakk om å gjøre en big deal ut av en liten greie. Men dere som har blogg skjønner sikkert hva jeg mener? Kanskje?


Uansett, da, for å komme tilbake til "poenget" så gleder jeg meg EKSTREMT mye til litt fri sammen med Bear. Og jeg gleder meg til å besøke en by jeg aldri har vært i før! Jej! (Og nå må det jo nesten bli ZOO - jej!)

Tilbake i Dublin 5. juli. Med eller uten noen blogginnlegg i mellom :o)


Ønsker deg en riktig fin sommer så lenge!

13 kommentarer:

  1. Ønsker deg en super tur, Kristine! Have fun!

    Når det gjelder blogging eller ikke: hva med å knipse alle bildene du vil, se på dem i etterkant, og så kan du bestemme deg for om det er noe du vil dele med resten av verden? Jeg syns i hvert fall ikke at du skal føle at du MÅ blogge!

    SvarSlett
  2. Ha en god tur! Synes du tenker mange smarte tanker. Utfordringer er bra, når de er på riktig "nivå"!
    Go for it, og ha det gøy ;D

    SvarSlett
  3. Have a grand trip! Det blir helt sikkert awesome, og virker som du har riktig innstilling nå. :) Ang bildene tror jeg det er en fin utfordring å legge ut et par japansk-turist-bilder. Det er jo ingen reelle farer ved det, så fremst du føler du er noenlunde klar for det. Når det er sagt vil jeg bare bøye meg i støvet for at du i det hele tatt blogger. Jeg slutta å blogge så snart alt annet eksploderte, fordi jeg ikke er like tøff. Og bare ved å skrive den forrige setningen føler jeg at jeg har utlevert meg selv helt og holdent.

    5 juli virker som en evighet til. Kommer til å savne'ræ!! Hugs :-)

    SvarSlett
  4. Det viktigste er at du har en GOD TUR!:o) Face your fears og alt det der er viktig, men jeg tror du kanskje er litt som meg. At du uansett gjør ting som er skumle i blant (som f.eks. å blogge om ting som er skumle å blogge om), så du trenger ikke egentlig flere face your fears-spark i rumpa. Du trenger heller å lære deg å koooooose deg! Og at det er helt 100% lov å kose seg, masse! Kos deg i Chicago!:D

    SvarSlett
  5. Ta fri i Chicago, helt fri! Og legg ut noen artige bilder når du kommer hjem, om du skulle føle for det... Ha en FORTREFFELIG OG STRESSFRI TUR!!

    <3<3<3

    SvarSlett
  6. Monkeypictureeee!
    Kos dere grisemasse i Chicago, fy søren så gøy det høres ut å dra dit!!

    SvarSlett
  7. God tur, Kristine! Ha en super ferie!! Internettfri er digg da, jeg syns ihvertfall det er godt å komme seg litt ut av bloggboblen i blant. Gir meg litt perspektiv på det hele!

    Klem

    SvarSlett
  8. Ååå, det blir sikkert en fantastisk tur!! :D Angående bilder og blogginnlegg, så er min (egoistiske) mening at jeg aldri får nok av blogginnlegg fra deg, men sånn egentlig burde du ta en pause hvis du ikke får veldig lyst til å skrive om et eller annet, hvertfall! Også legge ut bilder etterpå :) Bilder vil jeg se, og det er sikkert lurt å utfordre deg selv litt også.

    Uansett hva du gjør ønsker jeg deg en fortreffelig tur og fin-fine dager framover :-D

    SvarSlett
  9. God tur!!
    Kos deg masse, med eller uten kamera :)
    Og spis en is eller fler !!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  10. Ha en kjempedeilig tur til "junaiten" og the windy city!! Har et lite reisetips fra min bedre halvdel som har vært der: en drink om kvelden på toppen av John Hancock-tower og en tur på en pir (?), og visstnok bra shopping langs "Magnificent mile". Ser frem til å høre hvordan du har hatt det - enten underveis eller når du kommer hjem :) Skjønner dilemmaet ditt, du deler jo så mye av deg selv (mooodig er du!!). Føler du for å ta helt bloggefri, ja da gjør du det med god samvittighet. Et innlegg om turen etter at du er kommet hjem er supert det og!
    God ferie :))

    *C*

    SvarSlett
  11. KOS DEG masse i Chigago, Kristine, det har du virkelig fortjent. Jeg gleder meg sånn til boken din kommer ut. Bloggen - og kommentarene dine (på min anonyme blogg, *ødelagtblomst*) og innleggene dine her på bloggen din har hjulpet og inspirert meg så masse. Du er et av mine største forbilder. Virkelig. Du viser en styrke så beundringsverdig og ærligheten din har vært med på å få meg til å skamme meg mindre selv og klare å dele mer med verden enn jeg har gjort før.

    Forresten, gjett hvem som holder på med sin egen "drømmebok"? Hehe. Til høsten begynner jeg en ny epoke i livet mitt, og da tror jeg at jeg kan ha veldig hjelp av en bok som hjelper meg å holde rett fokus når ting blir stress og vanskelig, og det er vanskelig å se meningen med ting. Tusen takk for at du er slik et fantastisk menneske, og for at du deler din herlige personlighet med alle oss. Jeg er så takknemlig for at du finnes!<3

    SvarSlett
  12. Kos dere så masse masse lille venn,jeg HÅPER på blogginnlegg :D

    <3

    SvarSlett
  13. Kos deg masse på tur! Håper at dere har det utrolig fint!! :-) Det fortjener du virkelig! <33

    SvarSlett