Søk i denne bloggen

tirsdag 21. juni 2011

Gress er litt for mye stress

Fant akkurat annonse en pretty relaxing sommerjobb, jeg.


Lurer på hvor mange søknader de får inn?

Og hvem som får slange seg (i bikini???) "på utstilling"?


Bikini, ja... Kanskje like greit å forbli i Dublin?? Dessuten er jeg jo allergisk mot gress. Og jeg hater å se andre jobbe hvis jeg ikke får hjelpe til - even robots. Og tanken på å late seg/spise mens andre ser på... Uæh....

(Ser dere hvor FREAKIN' NEGATIVT jeg klarer å vri og vende på ting, helt av meg selv??)


For en helvetes utfordring den jobben ville vært for meg!!!

Men herregud, for 25.000/mnd så ville jeg nok holdt det ut.

9 kommentarer:

  1. Liker den etiketten; blæææ :D
    Jeg kunne lett hatt den jobben! Men tror jeg måtte ha ansatt en solkremsmører for sånn glemmer jeg ALLTID.

    SvarSlett
  2. LOL!!!
    Du kunne sikkert fått gressklipper-roboten til å gjøre det for deg??

    Digg jobb, da, jeg tenkte på det etter at jeg var så j*** negativ, at jeg egentlig tror jeg ville likt det ganske godt. Kunne jo til og med skrevet! Eller lest en bok eller spilt spill med noen eller hatt grillfest eller spilt badminton eller whatever :o)
    Så hadde jeg vært i Norge så ville jeg vurdert å danke ut de andre 1,000 søkerne - visstnok - og klint til :o)

    SvarSlett
  3. Herlig med sommerjobb da, litt å gjøre liksom.. ikke bare late seg... hehe!

    Har du forresten fått et brev fra meg, i posten liksom? :D
    Klem!

    SvarSlett
  4. En gressklippende robot til å smøre ryggen min? I think not!!
    Hadde sikkert vært kjempegøy, og sikkert mange som ville kommet å hengt med deg, garantert :D

    SvarSlett
  5. Wohaaa, digg jobb! enig! For 25.000 kroner hadde jeg vist fatassen min i bikini jeg også!

    SvarSlett
  6. En rosa fugl:

    Indeed I have - det kom i dag - and it MADE MY DAY. Tusen takk (du har fått FB-melding og takkekort kommer asap). <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


    Tora:

    Men han skal ikke bruke knivene sine, he turns into a smøre-robot, you see! EKSTREMT flink til å få det jevnt, so he is...


    Bunie:

    LOL!!! Me too, me too :o) Haha...

    SvarSlett
  7. Lol!! Nå har de fått inn over 2000 søknader... Hørte på nyhetene igår om en mann som ble drept av gressklipperen sin :S så jeg har IKKE tenkt å søke. Det var forøvrig en sånn gressklipper man sitter på da, but still. Skummelt.

    SvarSlett
  8. Jeg vil også ha den jobben :P

    SvarSlett
  9. Therese Melina:

    What?? Uff, så tragisk.

    2,000 søknader - hvordan skal de klare å velge???


    Fallen Angel:

    Ja, snakk om drømmejobb!!!

    SvarSlett