Søk i denne bloggen

torsdag 7. juli 2011

Bare lite hei fra meg

Hei hei!

Da er jeg tilbake igjen fra Chicago - min nye favorittby...

Tilbake til litt "kaotiske tilstander" med tusen praktiske/ikke-praktiske ting som skulle vært gjort, som ikke er gjort - og som må gjøres. Jeg ser at jeg fortsatt takler stress ekstremt dårlig (så dette er forsåvidt en fin utfordring for meg, om enn ikke en behagelig utfordring. Angsten er sterkere enn på lenge og gjør meg relativt ubrukelig. Ingen søvn etc etc etc - happy (read: silly) times indeed).
Det ene panikkanfallet tar det andre, jeg er urolig, andpusten, rastløs og ukonsentrert. Ikke beste utgangspunktet for å få ting gjort. Men, herregud... Livet/hverdagen består jo av utfordringer. Bare jeg som ikke klarer å takle dem - ihvertfall ikke hele tiden. Og ihvertfall ikke nå...

Anywho.
Jeg vil skrive mer om Chicago siden, akkurat nå ville jeg egentlig takke for alle hyggelige kommentarer - har lest alle, setter enorm pris på alle, og kommer (sterkere/roligere) tilbake :o)

For å gjøre opp for et ekstremt lite spennende/oppløftende innlegg med ferieglade bilder med apekatter skal jeg (kanskje, ikke akkurat nå, men senere, I promise) vise deg et bilde av meg sammen med verdens største T-Rex??? (Ooooh..., the excitement... I know...). Stay tuned, lizzom. På denne bloggen SKJER DET TING. LOL.


Jeg holder meg litt unna internett, jeg, til jeg får en liten oversikt. (Kanskje jeg bare må avklimatiseres etter en pretty awesome ferie?)

In the meantime - nyt sommeren!

9 kommentarer:

  1. Uffda, kjenner kaosfølelsen etter ferie så altfor godt... Håper det roer seg raskt for deg. Du kommer sterkere tilbake, det er jeg sikker på :-) sender deg masse gode tanker og en stor klem <3

    SvarSlett
  2. Skjønner godt følelsen, Kristine! Det er så bra at du skriver om det også, og ikke bare om bra ting. Man (jeg) har så lett for å forvente for mye, overse at man fortsatt takler f.eks. stress veldig dårlig, når ting ellers går bedre (og særlig når det har gått bra en stund). Det ble en rar setning. Men, men ;)

    Gleder meg til bilde ;) Og i mellomtida skal sommeren nytes =) Stooor klem til fin-fine Kristine! <3

    SvarSlett
  3. Godt å høre fra deg vakre <3 Godt å høre at du har hatt det fint :) Ja,hverdagen består av utfordringer i lange baner,og med god tid og refleksjon så kommer du til å komme deg gjennom det hele. I'm sure :)

    Ser fram til neste innlegg allerede :)

    <3

    SvarSlett
  4. Pust med magen og tenk på alt faktisk klarer! Kristine, du er så mye sterkere, klokere og tøffere enn angsten. :) Og kanskje kan du avskrive noe av dette på kontoen for jet-lag?
    Heier på deg!!! <3
    Klem

    SvarSlett
  5. Du er fantastisk kjære, livet ville vært for lett uten en utfordringer eller ti. :)

    SvarSlett
  6. koselig å høre fra deg Kristine! ER er når du kommer tilbake også vet du! Ta den tiden du trenger til å komme deg igjen etter ferie. Gleder meg til å se noen bilder hvis du ønsker å dele dem <3 Go'klem :D

    SvarSlett
  7. Så herlig at du hadde det bra i Chicago! bare pust med magen og legg deg på gulvet og sprell litt med ben og armer så ser du hvor deilig det er å være tilsdede tl tross for angst og panikk!

    Jeg er forsåvidt enig med Tuva i at du kanskje kan skylde på jet-lag for litt av angsten! :)

    You can do it!!!

    klemmelem

    SvarSlett
  8. Tusen takk, dere er nå GODE. <3<3<3

    SvarSlett
  9. Skjenner meg igjen i det du sier om at hverdagen består av (små og store) utfordringer, men at det ikke alltid er like enkel å takle dem (selv om det for andre kan vire lett)… Jeg er takler også stress dårlig, men bedre enn det jeg gjorde for noen år siden;) Det går riktig vei!

    SvarSlett