Søk i denne bloggen

torsdag 14. juli 2011

Mer hei, fortsatt fra... (you guessed it) meg

Jeg skal ikke gjøre dette langt, for jeg har egentlig nada å berette.

Kort sagt:
Jeg er ikke helt i form om dagen. Og jeg er ikke helt sikker på hvorfor (alltid ute etter konkrete grunner, vettu, liker ikke når ting ikke stemmer. For egentlig bør alt stå bra til med meg... Men så tror jeg vel egentlig ikke at angst trenger en god grunn for å dukke opp og ta over for en periode).

Ingen grunn til bekymring (dette er obviously ikke første gangen jeg er litt uttafor, og dette er en ultra-light-versjon av alt som i det hele tatt kan minne om depresjoner og skikkelig angstperioder - INGEN krise) - likevel føler jeg meg ikke helt bra. Ikke helt meg selv.

Og har derfor null blogginspirasjon.


For å gjøre opp for meg skal du herved få hilse på Sue - som er den aller største, aller best bevarte Tyrannosaurus Rexen i hele verda... (Ja, jeg liker dinosauruser (og sauer - hence Dinosau), og ja jeg er kul):

 Sue.

Spesielt kul er jeg på dette bildet - eneste (nesten) turistbildet som finnes av meg fra Chicago - og det er jo likeså greit når man ser hvor ukomfortabel jeg er...

Til mitt forsvar: no sleep. Og - haha - no sun. (Eller, det var masse sol, men jeg solte meg isje).


I'll be back med mer trøkk. Og tipper du gleder deg etter dette heidundrandes interessante og oppløftende "sommerstemning"-innlegget... Kanskje til og med bilder fra VIN og SUSHI i SOLA i Chicago. (For neida, jeg støvet ikke vinterbleik ned på et historisk museum. Promise...)

Jaja. Over og ut. 

12 kommentarer:

  1. Ønsker deg en riktig god sommer fortsatt, Kristine, håper at ting sakte men sikkert (eller kasnkje fort men sikkert) kommer seg tilbake til "normalen". Godt å høre at du ikke får panikk når rare følelser kommer, men klarer å tenke at dette går over, og er ikke så ille!

    Stå på, og nyt de små gledene! God klem

    SvarSlett
  2. Tenker på deg! Håper resten av sommeren din blir bedre, og at du kan kjenne deg i ordentlig god form igjen! :-) fint bilde synes jeg da, både av deg og Sue :-)

    Stor klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Fine jenta <3
    Håper formen stiger og at du kommer til deg selv igjen rimelig kjapt. Rise and shine danm it girl! Sånn,den satt tenker jeg.

    Kjekt å høre fra deg <3

    SvarSlett
  4. Knis! Tror du bør tørke støvet av deg, for mye museeum og for lite sol:P Det var en spøk. Det er lov å være litt sliten, at formen ikke er på topp. Tenk gode, fine vakre tanker og ikke minst se fremover, hvertfall én dag fremover. :)

    Klemmer!

    SvarSlett
  5. Glad for å høre uansett! Koser meg med innleggene dine uansett hva de handler om =) Håper du snart er tilbake for fullt så du kan nyte resten av sommeren!

    Klem fra lille meg

    SvarSlett
  6. Håper formkurven stiger igjen snart. Det er vel ikke å forvente at det bare skal gå en vei etter den prosessen du har gått gjennom. Bare tenk hvilken jobb du har gjort og fortsatt gjør hvert eneste minutt.
    Stå på.
    Klem klem

    SvarSlett
  7. Keep calm and carry on, søte du! Ikke uvanlig med en liten nedtur etter en opptur, men det vil snu vettu!! Ønsker deg fortsatt god sommer! Klem fra *C* (som også må innrømme at fereie ikke alltid er bare-bare, ojhjelp så mye spiserier og sosialt...hjelp:/ - men vi klarer det:))

    SvarSlett
  8. Så fine bilder av deg og Sue. Tenker på deg og håper du får det bedre snart. Jeg fikk forresten en liten bror her om dagen. Veldig stas, men også en stor og stressende omveltning. Jeg kaller'n bare for sauen, for han breker i søvne (priceless). Og så er han liten, tjukk, gul og skallet. Haha! Stooor dino-klem og nyfødtkos sendes til deg <3<3

    SvarSlett
  9. Fine jenta! Snart blir alt bedre, I promise! Sender noen ekstra varme tanker i din retning nå. Klemiklemiklem!! :-D

    <3

    SvarSlett
  10. Aw.. Sue.. I love it!!

    God bedring da! Tenker på deg <3

    SvarSlett
  11. Tusen takk for alle kommentarer. Dere er fantastiske.

    SvarSlett