Søk i denne bloggen

onsdag 17. august 2011

Borte... Titt-tei... Hei!

Man kan jo spørre seg hva som er poenget med å ha en blogg når man nesten ikke blogger. Men jeg har ingen planer om å forsvinne helt - bare midlertidig. Og bare littegranne.

Tok nettopp bilder av pulten min - nedlesset i papirer med fargerike streker og skriblerier og store kryss (OG den fine termosen min). Så ryddet jeg pulten (og satte termosen i oppvaskmaskinen) - og klarte jeg å slette det FANTASTISKE bildet. Og en ryddig pult er ærlig talt ikke spes spennende. Det er forsåvidt heller ikke livet mitt om dagen, merker jeg, når jeg faktisk tar bilder av rotet mitt og tror det skal interessere andre mennesker... 

Det blir sikkert greit med en liten tur til Oslo nå. In the meantime - en siste skriveinnspurt!

Ha en fortsatt fin uke - og god helg!

Skulle jeg rote til igjen kan det hende jeg smeller opp et bilde. Skulle jeg finne på noe spennende i Oslo kan det også hende jeg smeller opp et bilde. Livet mitt - og dermed bloggen - er fullt av overraskelser, you see.


Edit: 
Det er kanskje ikke helg helt enda? Snart. I morgen er det nesten helg.


12 kommentarer:

  1. Få dere et dyr! Et dvergesel! En koala! Et pinnsvin?

    SvarSlett
  2. Samma pokker hva du skriver,bare du skriver i ny og ne,sånn at vi ser at det er liv i skrotten din. God tur til Oslo,og good luck?

    <3

    SvarSlett
  3. Alltid koselig å høre (lese) fra deg uansett<3
    God tur til Oslo!

    (Når skal du dra, og du skal ikke tilfeldigvis se vamp (for da får du kanskje meg med på kjøpet^^ ) i helgen? (Hvis det er nå du skal til Oslo da))

    Uansett, God tur og God helg! Klemmer

    SvarSlett
  4. Tora:

    JA takk til all of the above :o) <3<3<3


    Laila:

    Haha... Takk, gode deg!! Og, ja takk, I needz itz. :o) <3<3<3


    Karianne:

    Å, tusen takk!!! DET hadde vært fantastisk koselig å se dere begge to, men jeg reiser ikke før på søndag, og skal rett på family-reunion :o) Neste gang? Med litt mer planlegging?

    Håper det står bra til med deg <3<3<3

    SvarSlett
  5. Hihi, det er alltid hyggelig med oppdatering uansett, Kristine :) God tur til Oslo og lykke til videre med skrivingen!

    SvarSlett
  6. Mariesvei har åpnet igjen etter å ha vært sommerstengt :)

    SvarSlett
  7. Hei vennen <3 når kommer du hit på besøk da? Savner deg! Og som alle andre blir jeg glad hver gang det kommer noen linjer her.

    Ha det flott i Oslo! Klemmer

    SvarSlett
  8. God tur til Oslo!

    PS Godt å se at jeg ikke er den eneste med lav produksjon på bloggen for tiden. Selv om jeg skulle ønske du skrev mer, sånn at jeg hadde mer å lese. ;)

    SvarSlett
  9. Du er kjempeflink som er så fokusert på skrivearbeidet ditt!! Kos deg med familietreff i Oslo, det høres ut som en kjekk adspredelse og siden dere bor såpass langt borte fra de til daglig:) Og lykke til med siste innspurt...det blir såååå bra! God helg, klem fra *C*

    SvarSlett
  10. Gi beskjed når du er hjemme da vennen! Ville veldig gjerne truffet deg!
    Love love love T.

    SvarSlett
  11. Krisitn:

    Tusen takk, søte deg! Håper du har en fin sommer!


    Gunnhild:

    Det er mulig jeg kommer tidlig til deg på torsdag og forsyner meg med vin, hvis OK?

    Linda:
    Jeg kommer på besøk til deg når du inviterer!! Neida. Jeg kommer når du har bygget på over garasjen. Neida. Jeg kommer veldig gjerne så snart som mulig, jeg!
    Skulle ønske du også var i Norge!

    Kaffedamen:

    Tusen takk! Du er god! Og right back at you :o) Jeg titter innom deg så ofte jeg tillater meg selv (de ukentlige “listene” dine er farlige). Håper alt er bra med hele familien :o)


    C:

    Tusen takk! Jeg gleder meg allerede! Og du har helt rett – blir en fin liten break i skriving! Selvom det blir litt redigering etc også :o)

    God helg til deg, C!! Kos deg!!


    Tina:

    Jeg tipper vi ses på søndag, jeg??
    Big hug fra meg – savner deg <3

    SvarSlett
  12. Håper du koser deg med familien i Oslo :)

    SvarSlett