Søk i denne bloggen

onsdag 28. september 2011

Groovy movie

Vet ikke om folk fortsatt titter innom denne halvdøde bloggen, men her er et lite livstegn fra meg. Det skjer så mye om dagen at jeg blir litt andpusten - (bør kanskje påpeke at mye for meg sikkert er helt normalt for mange, men herregud, jeg blir andpusten lell...).

Anyways. Skal ikke kjede dere med mer bokprat, er ikke så mye nytt på den fronten annet enn at jeg presser inn så mye jeg kan innimellom alt annet.
Tenkte jeg kan skrive om noe litt annet enn spiseforstyrrelser og meg selv ettersom jeg begynner å bli litt lei av begge deler (egentlig mest meg selv).

I helgen (som begynner å bli en stund siden kanskje) var jeg på kino twice (dette er ikke inkludert i at det "skjer så mye om dagen", bare så det er sagt).
Så to bra filmer (begge med Ryan Gosling, helt tilfeldigvis), den første var fantastisk - Drive, en av de beste filmene jeg har sett på lenge... Og med utrolig bra musikk!



Den andre veldig søt - Crazy, Stupid, Love...:



Anbefaler den første spesielt!

Og når jeg først er i gang må jeg nesten anbfeale denne serien også, Terra Nova, den er brand new og jeg har sett de to første epsiodene. (Og jeg liker den ikke bare fordi det er dinosaurer i den. Men det skader jo ikke heller, da).




Dette ble kanskje litt tomt og tullete, men jeg kommer sterkere tilbake! (Med hva er jeg ikke riktig sikker på. Kanskje tar livet en spennende vending...).

Håper alt står bra til! Fortsatt god uke!

7 kommentarer:

  1. Åååh! :D Jeg er her enda i hvertfall, hehe. Elsker innleggene dine uansett jeg. Det er som om dine ord blir fantastiske uansett om du skriver et langt, innholdsrik og bra innlegg, eller hvis du bare skriver et innlegg med "sokkene mine er gule" i. Hehe. Ta det som et kompliment! ;)

    DEN serien skal jeg se på, åååh. Lykke til med livet og boken og alt videre, jeg skal holde meg oppdater her :DD *hinthint*

    SvarSlett
  2. Godt å høre fra deg vesla. Godt å ta seg noen pauser innimellom og gjøre noe annet enn å skrive og tenke,haha. Ta vare på deg selv,få inn litt pauser og koble ut <3

    SvarSlett
  3. Elise:

    Tusen takk, Elise, så søt du er! Sokkene mine er mørkeblå... Men favorittfargen min er gul, så de burde vært gule...

    Håper du liker serien!!! I dag skal jeg sjekke ut Pan Am med Christina Ricci - den har fått skikkelig dårlig kritikk, men kanskje den likevel er OK? Leste at noen sammenlignet den med Mad Men og det kan jo love godt likevel!

    Igjen - tusen takk!


    Laipai:

    Godt med tenkepauser, ja. Haha... Takk, gode deg, Laila! Tenker på deg!

    SvarSlett
  4. Takk for brev! Svar kommer snarest til deg, godeste <3<3<3<3

    SvarSlett
  5. Jeg leser - alltid. Og tenker på deg - ofte.
    Oooohhh my god, den Terra Nova, virker azam... Jeg elsker (og er livredd for) dinosaurer! Har enda traumer etter Juressic Park, men elsker de likevel.

    SvarSlett
  6. Koselig å høre fra deg igjen! :D Takk for film inspirasjon <3 Håper det er bra med deg selv om det er mye som skjer om dagen. Håper også at du får litt tid til deg også vennen <3 Stor klem fra meg til deg <3 God lørdag!

    SvarSlett
  7. Vamp:

    Good! Gleder meg :o)


    Pantora:

    Jeg likte heller ikke Jurassic - og ikke alle oppfører seg så bra her heller, men de er likevel koole. Og søte.

    Tusen takk, søte Tora!


    Marthe:

    Tusen takk, Marthe! Håper det står bra til med deg også :o)

    SvarSlett