Søk i denne bloggen

tirsdag 11. oktober 2011

Photoshoot + over og ut

Greetings from...

... Oslo. Jeg er her på ei lita på-sparket-tur.

I går satt jeg i fantastisk hyggelig møte med forlaget til langt på kveld - jeg koste meg.

Og imorgen skal jeg fotograferes til omslaget av boken...

Og det blir sikkert en spennende opplevelse. Ikke for meg, selvfølgelig, som tross alt deltar på photoshoots hele tiden (les: aldri i hele mitt liv), men for fotografen. Som skal jobbe med en person som blir så nervøs av kameralinser at ansiktet vrenger seg. (This is true). En real utfordring!


Men det blir gøy!

Akkurat nå er jeg barnevakt for den lille Dinofanten, som har aller mest lyst til å sitte oppå pulten min :o)


 



På tide med en tur i det fine været, I guess! 

Over og ut! 

13 kommentarer:

  1. Haha, den overskriften gjorde meg svett et øyeblikk! Trodde du skulle slutte å blogge eller noe. Pew.. "Photoshooten" går sikkert bra, fotografen er nok vant til å fotografere alle slags mennesker i alle slags tilstander! Blir sikkert bare gøy - så gled deg :)
    Omg så søt Dino, så utrykksfulle øyne! (og igjen, du skal ikke få deg en sånn liten en da?)

    SvarSlett
  2. Goood luck my dear, du som er så fin vil nok gjøre deg godt på forsiden av en bok :D
    Fine hunden da, søøøøt :)

    <3

    SvarSlett
  3. Masse, masse lykke til i morgen, gode deg! :) Det går nok så bra skal du se, men jeg kjenner nesten nervøisteten bygge seg opp innvendig bare ved å lese selv, du kan vel si at jeg ikke er den som er på photoshoot hver dag heller, ehe. Men fytti så spennende med de papirene, ahaha, får bare lyst til å ultrazoome på et vis og lese, ehehhe. Men igjen, LYKKE til, det går så braa :)<3

    SvarSlett
  4. Panotora:

    Bloggen er ikke heeelt død, selvom den jo lider av ekstremt få og ekstremt kjedelige updates :o)

    Dino er nydelig!!! (Takk)


    Laipai:

    Tusen takk, søte, gode deg!!!


    Destroyedflower:

    Tusen takk! Det gikk overraskende greit (har ikke sett resultatet, men det var utrolig avslappet og hyggelig!)

    Tror ikke det står så mykje vettugt der... :o)

    SvarSlett
  5. Voffsen er så søt! Fine dachsen! :D

    Photoshoot ja. Det gikk greit? :)

    SvarSlett
  6. Photoshoot ja, skrekk og gru!!:/ Jeg også er svært lite glad i å bli tatt bilde av, jeg spenner hele kroppen mens katastrofetankene får herje fritt (og det blir det jo flotte, naturlige bilder av - NOT;) Men jeg har lært meg å gi litt f, "det får bli som det blir" og det leser jeg mellom linjene at du også gjør;) Kos deg med Dino og familien!!
    *C*

    SvarSlett
  7. Masse lykke til Kristine :-) Dette går fint vet du, det er jeg sikker på du. :-) Fotografen er nok veldig flink. Håper det blir et bra resultat, eller det er jeg ikke bekymret for når det gjelder deg <3 Nydelig hund! Kos deg i Oslo!

    SvarSlett
  8. :c)
    I`m amazed by you. Gleder meg til jeg sitter i sofakroken med boka di :c)
    Du er så nydelig, så fotograferinga kommer nok til å gå kjempebra :c)

    Jeg har det mye bedre nå. Gleden ,som har vært et fremmedord i flere år, er igjen tilbake i livet mitt. Og det er så herlig.
    Terapeuten min har pushet meg til å komme meg ut av huset. Så nå er jeg med på senioryoga (vanlig yoga ble for hardt)og spinning. Storkoser meg. At det skulle gi meg så mye glede i hverdagen hadde jeg aldri trodd.
    I tillegg er jeg i varmebassenget og trener ilag med fysioterapeut.
    Det å klare å trene for at det gjør meg godt, og ikke tenke på å forbrenne alt jeg har fått i meg, det er nytt. Og jeg klarer det fint :c)
    Så ja, det går ant å få livet tilbake, til tross for anoreksia, bipolar2 og reumatisme :c)
    Dagens lille oppdatering fra meg :c)

    Masse gode tanker ifra
    Snoopy :c)

    SvarSlett
  9. Så utrolig nydelig! Fint at møtet med forlaget ble såpass bra :D Du er skjønn, og fotoshooten kommer til å gå så bra som bare det! Skjønner du er nervøs, men virkelig. Fotografen er sikkert vant til nervøse forfattere (oj, så du det? - FORFATTER! Det må være rart å tenke på seg selv som forfatter. Men du har kanskje vent deg til tanken).

    Gleder meg så ufattelig mye til å lese boka di!!

    SvarSlett
  10. Det har sikkert stått en plass, men jeg har ikke fått lest bloggen din på en stund, så da må jeg spørre: Når kommer boka di ut for allmennheten? Den skal jeg LESE!! Har du lest bøkene til Hege Arstad forresten? Åhh, jeg er så spent på å lese din!

    Lykke til med innspurten:)

    SvarSlett
  11. En rosa fugl:

    Ikke sant?? Ja, det gikk veldig greit :o) Overraskende greit :o) Takk!


    C:

    Jeg også… Herregud, jeg kan være et lite mareritt – skygger som regel banen. Men det var jo litt mot sin hensikt denne gangen :o) Og JA: jeg gir også litt F***. Heldigivis var fotografen helt ekstremt søt og fikk meg til å slappe av :o)

    Tusen takk, C! Stor klem


    Marthe:

    Tusen takk, Marthe, du er nydelig! Fotografen var både søt og flink :o) Takk takk takk!

    SvarSlett
  12. Snoopy:

    Å, gode, søte deg – tusen takk!
    Fantastisk å lese om fremgangen din – TUSEN TAKK for at du deler. Blir varm og glad av å lese :o) Og litt rørt – men det er bra bra!!!! Så flink du er, så utrolig flink og sterk :o) Ja, er det ikke fantastisk å ikke bare tenke på forbrenning? Men faktisk føle at man bruker kroppen, styrker den heller enn å bryte den ned???
    Stå på videre – jeg er utrolig glad på dine vegne. Inspirerende og motiverende!!! Håper du kommer med flere updates, Snoopy!!! Du er STERK.

    Stor god klem fra meg


    Martine:

    Haha… Ikke i det hele tatt – og det kommer jeg sikkert ikke til å gjøre heller :o) Men det var gøy – alt rundt er veldig gøy og spennende.
    Tusen takk, Martine, håper du ikke blir skuffet :o)

    Anonym:
    Den har blitt utsatt – litt på ubestemt tid – men jeg tror på nyåret! Tusen takk for at du skal lese!
    Jeg har lest den ene av Hege Arstad, men det beynner å bli en stund siden. Den satte sterkt inntrykk på meg. Veldig ærlig, kjente meg veldig igjen i mye av det hun skrev. Vil gjerne lese den andre også.
    Tusen takk – trenger all the luck I can get!

    SvarSlett
  13. Dino er så søt! Katten min vil også helst sitte oppå skrivebordet mitt ;)

    Så bra at shooten gikk greit:)

    SvarSlett