Søk i denne bloggen

mandag 17. oktober 2011

*Vrikk vrikk* og *klikk klikk*

Tilbake i Dublin etter fine dager i Oslo. Najs!

Fotograferingen var – utrolig nok – gøy. Fotografen var supersøt og fikk meg til å slappe av. Bortsett fra når hun ba meg danse, da...
Jeg vet jeg har nevnt det før – men jeg har altså ikke rytme. Eller, jeg har rytme, den er bare annerledes enn alle andres. Og musikkens.
Men jeg vugget litt, jeg. Indeed I did. Til og med littegranne ute i Slottsparken. Ett ord: LOL.

Fordi jeg ikke visste hva jeg skulle ha på meg helte jeg hele kofferten min over i en stor IKEA-pose som jeg drasset rundt på hele dagen. Nytt kallenavn – “the bag lady”. Det endte selvfølgelig med hvit genser - haha...
Jeg har lagt in request om å få store pupper og store lepper i Photoshop, men jeg tror kanskje det ikke kommer til å pumpes opp. (Joke. Hilarious joke).  

På flyet hjem igjen jobbet jeg med manus til boken, og la merke til at en nysgjerrig nabo tittet litt ned på teksten. Og ble litt ille berørt da jeg så den store, feite overskriften på et avsnitt jeg inntil videre bare har kalt: “avføringspiller”. Najs.

In other news:
Bear og jeg skal reise fremover. MYE. Og det er en av grunnene til at boken har blitt utsatt - til en gang på nyåret. 
Ellers kan jeg kanskje fortelle litt om hvordan jeg ligger an. Boken skal bestå av tre deler, og jeg holder på å redigere Del 1 (som jeg fikk tilbakemeldinger på hjemme i Oslo). Del 2 er sånn tja-halvveis ferdig, men litt kluss med rekkefølge, litt hull. Del 3 er en katastrofesammensetning av litt grei tekst og mye ufattelig kjedelig, dårlig tekst. Men jeg vet hva jeg vil si og hva som mangler (mesteparten) - må bare få skrevet det.

I tillegg vil jeg skrive litt mer om hvordan jeg har det nå - og mer om hvordan jeg definerer "frisk". Og egentlig gankse mye mer, men blir litt stressa av å tenke på det, så lar det være med det.


PS:
Litt om min ikke-eksisterende-rytme: 
En gang jeg faktisk slo meg løs på dansegulvet - full, veldig full, hadde aldri turt edru - fikk jeg konfirmert hvor udugelig jeg er. En fremmed mann TAKKET meg for at han endelig kan danse uten å skamme seg, Hvorfor? Fordi han vet at jeg eksisterer. 
 Frekkas!

PS 2:
Tittel er konfirmert: "Hvis jeg forsvinner, ser du meg da?" 

Ha en kjempefin uke!

13 kommentarer:

  1. Flott tittel! Gleder meg sånn :D

    SvarSlett
  2. Vrikk-vrikk uten rytme: nydelig!
    Reise masse-masse: nydelig ("Å leve er å reise" = mitt motto by the way)
    Bok-fremdrift:nydelig (bra jobba!!)
    Tittel;nydelig nydelig!!

    Klem fra *C*

    SvarSlett
  3. Hahahaah, den frekke mannen er nok fornøyd tenker jeg. Gawd,I had to laugh!
    Fin tekst på boken din,gleder meg til den kommer ut :D For den SKAL jeg ha! Så det så. Godt å høre fra deg igjen :)

    <3

    SvarSlett
  4. Så kjekt at tittelen er konfirmert. Syns det er en utrolig passende og bra tittel.

    Høres spennend eut når du forteller om delene i boka.

    SvarSlett
  5. Jeg er glad du hadde det så gøy, selv om photoshooten ikke nødvendigvis var det du hadde gleda deg mest til i år! Jeg skjønner deg godt, jeg ser oftest enten full eller dopa ut på bilder - bortsett fra når jeg er full, da ser jeg edru ut.

    Gleder meg til å lese boka di! :D

    SvarSlett
  6. Kristin:

    Tusen takk!!!


    C:

    LOL! DU er nydelig :o)


    Laila:

    Jeg lo ikke der og da - men jeg ler v godt av det nå. Herregud, det er faktisk ganske pinlig - jeg er helt ubrukelig når det gjelder rytme :o)


    Perlesnor:

    Tusen takk! Glad for å høre det - jeg liker den bedre og bedre. Håper innholdet faller på plass etterhvert. Tusen takk for oppmuntring!


    Thea:

    LOL - that is hilarious, Thea!!! <3<3
    Takk :o)

    SvarSlett
  7. Spennende å høre siste nytt om boken! :) Og veldig bra å høre at fotograferingen gikk bedre enn forventet :-) kunne ikke annet enn å le av det du skriver om rytmen din, endelig kan jeg føle meg hjemme der også.. :) Litt frekk mann da, men kan jo ikke annet enn å le :-) du er god nok som du er vet du! Reise mye ja, hvor planlegger dere å reise? Høres veldig bra ut!

    SvarSlett
  8. Marthe:

    Den ikke-eksisterende rytmen er morsomst in action (ikke at jeg danser så mye foran andre enn Bear), og JA han var litt frekk. Egentlig veldig.

    Vi skal til USA!!!

    Tusen takk, søte Marthe!

    SvarSlett
  9. Så spennende! Gleder meg til boken kommer:-) Og gratulerer med at boktittelen er bestemt, jeg liker den veldig godt!

    Likte veldig godt dette: "Eller, jeg har rytme, den er bare annerledes enn alle andres. Og musikkens." Vær deg selv, gå dine egne veier, right;D

    Mange klemmer♥

    SvarSlett
  10. Hei vennen ! Jeg gleder meg til å se boka di - helt ferdig :) Det er ikke så farlig når det blir, vet du, bare at du får jobbet når du kan, uten å stresse med det. Du er veldig flink :D det er ikke så lett å sette seg ned og skrive, selv om det er veldig klart inne i hodet hva man vil ha ut på skjermen foran seg!
    Kos deg med mye reising :D Håper det blir en tur får dere ned hit... Savner deg!!
    Klemmer

    SvarSlett
  11. Hihi, jeg ser for meg den nysgjerrige naboen din på flyet ;D
    Jeg liker tittelen på boka, også håper jeg at du og «Bear» hygger dere på reisene deres :)

    SvarSlett
  12. KarianneD:

    Tusen takk! Det betyr mye for meg at du liker den, Karianne ;o) Takk! Så fint!!!

    Og angående å være seg selv - RIGHT!

    Stor klem til deg


    Linda:

    Å, det hadde vært superdeilig, Linda - jeg savner deg også. Veldig.
    Takk - jeg gleder meg også til jeg er ferdig. LOL.


    Fallen Angel:

    Tusen takk, søte deg!!! Takk for at du sier du liker tittelen - det betyr så mye for meg!!

    <3<3<3

    SvarSlett
  13. Der ser du - GØY! Haha. Jeg elsker danse. Selv om det har tatt meg MANGE år å lære å slå meg litt løs. I fylla tar jeg gjerne av med både armen og bein (men har heldigvis aldri fått noen kommentarer på det) jeg vet ikke hvordan det egentlig SER ut men det FØLES deilig! Elsker å bare ta heeelt av! Til musikk typ... Barbra Streisand av Duck sauce... Med volum på 100%. Så jada... neida..
    Så gøy at dere skal ut å reise en del! Deilig å å komme seg litt opp og ut (eller omvendt)!

    SvarSlett