Søk i denne bloggen

fredag 11. november 2011

Me+Bear in Delaware

Hewwo! 
Her fikk jeg endelig lastet opp innlegget jeg skrev fra Delaware! Litt forvirrende kanskje, skrevet for flere dager siden, men jeg poster likevel, jeg :o) 
Liker Washington DC omtrent tusen millioner ganger bedre - til tross for en bizzy schedule har Bear og jeg kost oss mer her enn i Wilmington. Og fordi jeg nettopp fikk laundry levert på døra med RENE SOKKER er jeg relativt happy. Mer om DC soon, her er det ufattelig interessante (og positive) innlegget om Delaware (et høøøl). 


Greetings from Wilmington, Delaware. AKA... nowhere...

Byens motto: "A place to be somebody".

  
Men tro meg - det er ikke vanskelig å skille seg ut som "somebody" i denne øde byen - dette er det merkeligste, merkeligste, merkeligste stedet jeg noensinne har vært. Det er ikke en liten by - likevel virker det nesten som om den er forlatt. Nesten ingen mennesker, nesten ingen trafikk. Veldig ulikt alt annet jeg har sett av USA (ikke at det er så jæskla mye). Ikke engang Starbucks her, lizzom.

But still, Bear og jeg gjør max ut av det. Har prøvd å få Bear klippet, men ettersom alle salonger spesialiserer seg på "braiding and weave" - og fordi han tross alt ikke er så keen på det - endte vi til slutt opp med å kjøpe barbermaskin. He looks smashing. And it's all thanks to me.

Stort pluss er at vi har Dr Pepper. Og at vi kan se filmer som fortsatt går på amerikansk kino på TVen på hotellrommet.

Og, ikke minst, i går fant vi noen glade farger i alt det grå i form av en fantastisk sushi-restaurant - som seriøst gjør opp for alt annet:

  
Føler at dette ble litt sånn b-o-r-i-n-g postkort-aktig. Too much info om kjedelige saker. Men seriøst - dette er et kjeeedeeeliiig sted. Og jeg har i det minste ikke sunket så lavt at jeg har skrevet om været. Og det er da noe. 

Imorgen reiser vi videre til Washington DC - og det skal bli bra med litt mer action! (Jeg fikk rett!!!)

Ha en fortsatt fin uke!
 
Og så tilbake i nåtid: 
På lørdag reiser vi hjem til Dublin via Philadelphia. Før vi farer av sted igjen om bare seks dager. Da for TRE UKER. Som nevnt tidligere... med kun håndbagasje... Uæh... 

5 kommentarer:

  1. god tur hjem igjen :) be safe! Klemmer

    SvarSlett
  2. A place to be somebody, haha, der setter de liksom standaren! Høres ut som en litt creepy by fra en dårlig amerikansk skrekkfilm...
    PS; hvordan går det med pusen "deres" når dere drar vekk?

    SvarSlett
  3. Jeje, du får bare tenke på at du får oppleve andre steder i den store vide verden :D Satser på at Washington blir bedre :)

    <3

    SvarSlett
  4. Tusen takk!
    Trygt tilbake - Washington var GREAT og Moira ventet!!!

    Og Tora, JA; det var akkurat sånn det var en søndag kveld da vi trasket rundt i bekmørket :o)

    SvarSlett
  5. Så spennende å reise så mye, unner dere virkelig det :) Så merkelig, helt øde i USA, hem.. Ser ut til at dere løste problemet ganske bra med fantastisk mat da <3

    SvarSlett