Søk i denne bloggen

torsdag 17. november 2011

Real - og litt surreal - deal

Etter en krisemaksimeringsdag av patetiske dimensjoner har jeg roet meg. Og jeg skriver. Og det er midt på svarte natta. Og jeg drikker kakao. Og jeg elsker det.
Dette er min patetiske idea of a great time. Seriously. 



Og se hva jeg fikk på mail tidligere i dag - en link til Norli Bokhandel.


Jeg er kanskje barnslig, men det var litt stas! Og plutselig ble alt litt "real", litt mer realistisk.

Det ble enda mer "real" da jeg nylig fikk se over tyve forslag til bokomslag - herregud - det blir umulig å velge. Umulig. Men gøy.
 

Jeg elsker å jobbe om natten. Selvom det går utover søvnen - opp til fast tid klokken 06:55. Men skitt au, jeg er lys våken. Bare litt til. Og så skal jeg legge meg. Eller kanskje ikke det er noen vits. Anyways - der fikk jeg utløp for litt opplagret babling.

God natt! God torsdag! Og god helg! 

11 kommentarer:

  1. gratulerer så masse!!! :D :D

    SvarSlett
  2. Hurra hurra, your back in business!

    <3

    SvarSlett
  3. Thanks!!
    Spørs om det kom så mye fornuftig ut på slutten - eller om det vil gjøre det i kveld etter at jeg "døgna..." :o) Kult uttrykk. Veldig kult. Back in bizz indeed :o)

    :o)

    SvarSlett
  4. Så lenge du skriver og har det bra tror jeg det går fint uansett tidspunkt! :)

    SvarSlett
  5. Skjønner virkelig at det er stas for deg! Jeg synes jo det er så stas, hehe :-) For ei jente du er! Jobbing på natten ja, jaja.. noen ganger er det godt det også :-) Klem!

    SvarSlett
  6. Keep calm and carry on... <3

    Klemmer fra *c*

    SvarSlett
  7. Gleder meg veldig til boken din kommer ut, skal garantert lese den :)
    Du skriver fantastisk, jeg har fulgt med på bloggen din lenge og du er en GREAT inspiration for meg i min prosess med å bli frisk;)
    Må foresten takke for at du anbefalte "Beating Ana" her en gang, fantastisk bok, og den har uten tvil hjulpet meg mye på vei =)
    Stå på, du fantastiske kvinne ;) =)

    SvarSlett
  8. Jeg er så GLAD på dine vegne!
    Og litt på mine også, for denne boka gleder jeg meg virkelig til å lese!! :))

    Kjenner meg igjen i din definisjon av "good times" med (ensomt) arbeid på natta. Jeg elsker det selv. Tiden da man vet man burde ha lagt seg. Men likevel føler man seg litt priviligert som er våken og tilstede i verden mens de andre sover.
    Det er i hvert fall sånn jeg føler det(:

    SvarSlett
  9. Åh jeg ønsker meg boken din!

    SvarSlett
  10. Kjaere venn,
    fikk du brevet mitt?
    <3<3<3

    SvarSlett
  11. Tusen takk for så hyggelige kommentarer!!!

    En rosa fugl - Enig! Takk!

    Marthe - Tusen takk, Marthe!! Jupp- noen ganger er det veldig deilig, og akkurat nå savner jeg litt jobbing... :o)

    C - Å, tusen takk, søte deg! Håper du/dere koser dere med juleforberedelser!!! Stor klem til deg

    Jannicke - Tusen takk, nå ble jeg glad!! Og så fint at du også likte den!! Og tusen takk for så fine ord :o)

    Snute - AKKURAT sånn føler jeg det også - deilig å være tilstede i verden mens andre sover, deilig å vite at man ikke blir forstyrret :o) Tusen takk...

    Tiril - Tusen takk, Tiril :o)

    Vamp - Kjære nydelige deg!!! Jeg har ikke fått brev...? Med mindre det har kommet ila de siste to ukene? Håper du har det bra!!! Tenker masse på deg!

    SvarSlett