Søk i denne bloggen

lørdag 3. desember 2011

Another GREAT update

Og en ting til. Jeg har tenkt litt på hva jeg skal gjøre med bloggen.

Føler det er liten vits i å ha en blogg som sjelden/aldri oppdateres. Og da aldri med noe som er verdt å lese (å blogge om hvor mye en blogg suger = patetisk!!!).
Når jeg får levert manus - guri malla, det er mye som gjenstår, får litt angst ved tanken på at det nærmer seg, men det bare gå - må jeg bestemme meg for enten å starte litt på nytt og faktisk blogge jevnlig. Eller ikke i det hele tatt. Frem til det blir det mer av dette halvveis-opplegget. Så stay tuned - plutselig dukker det opp enda flere føtter...

Jeg lener litt mot å starte en ny blogg med en litt ny fokus!

Okidoki. Nå skal jeg nyte fantastiske Boston med enda mer fantastiske Bear...

11 kommentarer:

  1. Bare du ikke slutter å blogge, så blir jeg fornøyd :D

    <3

    SvarSlett
  2. Enig, bare du ikke slutter <3

    SvarSlett
  3. Du må gjøre det som føles riktig for deg, Kristine...men vit at det at du er der og skriver er til stor glede og hjelp for mange. Gleder meg til boka :)

    R.

    SvarSlett
  4. Ikke slutt. Jeg digger å lese det, uansett hva du skriver.

    SvarSlett
  5. Håper virkelig du fortsetter.. Du er så god med ord. Og jeg leser, alltid!

    SvarSlett
  6. Kjære deg, fortsett å blogge. Flinka!!

    SvarSlett
  7. Oh. Håper at du ikke slutter! Jeg følger med (selv om jeg har vært superdårlig på å kommentere den siste tiden:o ), enten det blir videre her eller på en ny:)
    <3

    SvarSlett
  8. Håper og tror du og Bear koser dere i Boston, spennende tider... <3

    Tiddelibom-førjulsklem fra *C*

    SvarSlett
  9. Tusen takk for så fine kommentarer - <3<3<3

    Jeg heller veldig mot noe helt nytt - på sikt! :-)

    SvarSlett