Søk i denne bloggen

mandag 26. desember 2011

Back to school etter veldig kul jul

GOD JUL!


Etter noen fantastisk hyggelige dager i Oslo er jeg back in business i Dublin. Bear jobber, jeg skriver - MEN vi koser oss med god mat og film også. Litt vemodig (nå følte jeg meg gammal, du) å gå glipp av selve julaften og første dag hjemme - men neste år blir det andre juleboller. Og vi fikk jo feiret på forskudd.

Tror 2012 blir "forandringens" år for min del. Utrolig mye spennende som skal skje i løpet av veldig kort tid. Gleder meg til det. Gleder meg også til å blogge igjen - for joda, jeg har bestemt meg for å starte på nytt med en litt annen vinkling. Forhåpentligvis litt mer interesting enn denne har vært de siste månedene - skal ikke særlig mye til.

Bare to små uker til USA runde 3 - mye som må i box før den tid. Så før alt det "spennende": 
Bok. Skrive. Redigere. Pelle meg av nettet. Fy fy fy.

Fortsatt GOD JUL!

9 kommentarer:

  1. Neste år MÅ det bli andre juleboller, jeg er helt enig med deg! Her er det strålende sol og 11 grader - litt vanskelig å ha ordentlig julestemning da, for min del.

    Flott å høre at du hadde en fin førjul i Norge, og at selv om du jobber med boka, så koser du deg med Bear også.

    Mange gode klemmer :D

    SvarSlett
  2. Kjære deg, tror de fleste skjønner at du ikke har blogget så mye de siste månedene. Du skriver jo bok! Det er en hel del skriving, det.

    Gleder meg til å høre på alt det spennende du skal oppleve i 2012! :)

    Klemmer:)

    SvarSlett
  3. God jul og takk for super feiring sammen

    SvarSlett
  4. Så fint at du ønsker å fortsette å blogge :) God jul <3

    SvarSlett
  5. Yay for fortsette med blogging :D
    Kos deg så masse videre i jula kjære <3

    SvarSlett
  6. Tusen takk, alle sammen!!!

    Jeg har akkurat avsluttet dagens redigeringsøkt og skal drikke kakao og se på film med Bear. I morgen får vi besøk fra Norge - og det blir stas!

    Takk til alle som fortsatt leser - kommentarene deres betyr så mye for meg!

    Fortsatt god jul!!!

    SvarSlett
  7. Gleder meg til du fortsetter å blogge (på ordentlig).. :) Fortsatt god jul!

    SvarSlett
  8. ...nærmer seg nyttårsaften med stormskritt, så jeg ville bare ønske deg (og Bear) alt det beste for 2012 - måtte det bli DITT år, fine Kristine! Mye spennende på tapetet, jeg gleder meg til å henge med videre gjennom bok og blogg:))
    Nyttårscyberklem fra *C*

    SvarSlett
  9. Tora:

    Tusen takk! GODT NYTT ÅR til deg, søte Tora!!

    C:

    Tusen takk, søte deg!!! Alt godt for 2012 til deg og resten av familien din - og måtte det bli DITT år også!!! Vi kan dele??

    SvarSlett