Søk i denne bloggen

lørdag 3. desember 2011

Feet are yucky in Kentucky

Bare en liten oppdatering herfra.

Du ser det beige nederst på bildet??? Det er mitt skjerf. Mens vi ventet på flyet til Kentucky i forrige uke var jeg nemlig så heldig å få denne damen ved siden av meg.

Ingen ORD kan beskrive stanken. Eller hvor raskt vi flyttet oss - selvfølgelig etter at jeg tok bilde...



Akkurat er vi i FANTASTISKE Boston - var her i fjor også, og det er min favoritt. Nydelig!

Har sett mye, men noen høydepunkter har vært NYC - med verdens beste fetter som jeg ikke innså hvor mye jeg savner før jeg fikk most ham flat, en del av Cincinnati (i Ohio) og Indianapolis!

Det har gått i ett de siste dagene - med mellomlandinger har vi flydd syv ganger på fire døgn. Jeg ser JÆVLIG sliten ut.

Mye flyplass-mat på farten, INGEN form for rutine - med andre ord: mange utfordringer for et litt nevrotisk vanedyr som meg.
Men utrolig spennende, gøy og en fantastisk mulighet til å se utrolig mange flyplasser. LOL.


Men nå er det helg! Og strålende sol! Og i morgen skal vi IKKE fly! Yey!

God helg!

3 kommentarer:

  1. GRØSS OG GRU. Skjønner dere flytta dere.

    <3

    SvarSlett
  2. Noen folk kan umulig tenke...! <3 Så fint å høre at dere har det bra! <3 Klem

    SvarSlett
  3. Hårrrrrrrrg, deilig, beskrivende bilde. Også DEN gode overskriften, haha, herlig.

    Dere farter mye altså, god eksponeringterapi det, tenker jeg :D

    SvarSlett