Søk i denne bloggen

lørdag 17. desember 2011

That's absurd, Word

Fun fact?

Ordboken i word lager rød skriblerier under ganske mange ord. 
Som for eksempel... kostliste. Eller... overanalysere (som visstnok skal deles i to, men det liker jeg ikke, så det nekter jeg å gjøre).

Derimot viser det seg at "katastrofetankekaos" er et helt greit ord.


Ser du hvor FUN hverdagen min er?
Når denne oppdagelsen får meg til å bryte internettforbudet mitt?

Fun fun fun...

Oppskrift på jul: 
Tid: 
3 minutter.
Du trenger: 
Tre nisser, to bamser, en snømann, ett litt harry lystre. Sett i stikkontakten, la alle myke skapninger finne seg en sitte/liggeplass.

VIPS.  


Neste år har jeg store planer hva julen angår. STORE. Det inkluderer mye lys. Og mye baking. Men i år blir det altså forskuddsversjonen - og det blir også fint!

Nå er det snart tid for å flakse til Oslo. Jeg skal i møter hos Aschehoug, hilse TO nydelige små babyer for aller første gang, se familie og venner. Og feire julaften TO KVELDER på rad. 

Jeg gleder meg genuint til å slappe av. Spise god mat. Og ikke tenke på arbeidet som venter når jeg kommer tilbake...

Julestemning all the way!

Ho ho ho... fra meg så lenge!

7 kommentarer:

  1. Høres ut som det blir en fin jul for deg <3 Kos deg så masse <3

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg bruker Open Office, er mange ord den sliter med... Tvangsinnleggelse feks, det kan den ikke og den foreslår "tvangsutskrivelse". Yeah... Det er liksom så random, foreslår noen ganger ord som ikke er et ord!
    Høres ut som du har fine planer for julen, det er godt. Jula SKAL være et lyspunkt ♥

    SvarSlett
  3. Vil bare ønske deg en herlig jul og jeg tenker ofte på deg :-) Varme hilsner mitthaap

    SvarSlett
  4. Håper du får en herlig jul <3 Det er jeg sikker på! Stor klem fra meg! Jeg må nesten le av word.. haha! eller mest av at du oppdager det, kanskje :D klem!

    SvarSlett
  5. Ønsker deg og dine en deilig jul, fine Kristine - og alt det beste for det nye året!! Gleder meg til mars og boken din:) Klem fra *C*

    SvarSlett
  6. Laipai:

    Det var superkoselig! Tusen takk, Laila, håper din jul har vært fin også. Og at den fortsetter å være det!


    Pantora:

    Haha... Jeg vet det!!! Irriterende, men også litt morsomt. Blir irritert av røde streker i teksten :-(

    ENIG - og julen har vært helt super - til tross for at den kom på forskudd! Håper din har vært det samme!


    Mitthaap:

    Jeg tenker på deg også, håper du har det bra, kjære deg. Og håper du koser deg med familien i julen. Mange gode klemmer fra meg


    Marthe:

    God jul, søte Marthe!!! Håper du koser deg!!! Og ja, morsomste er jo egentlig hva man faktisk prøver å skrive :-)


    C:

    God, god, god JUL, C!!! Tusen takk! Håper du koser deg med familien!!!! <3<3<3

    SvarSlett
  7. Så fine bamser du har!Jeg elsker bamser, og "Tatty Teddy" serien er jo veldig søt :)

    SvarSlett