Søk i denne bloggen

mandag 23. januar 2012

Back in Dublin

DUBLIN! DUBLIN! DUBLIN!

Sengen min, puten min, kaffen min... Dusjen min! Uendelige (OK, overdrevet) mengder rene klær.

En fantastisk tur. Men herregud så vidunderlig å komme hjem... Jeg har pakket ut, støvsuget huset og vasket alt fra kjøleskap (som nå er fylt opp igjen!) til badekar. Aldri igjen skal jeg reise vekk og vite at tilstandene hjemme er sånn halvveis katastrofale.

Litt jet-lagged, men gira på hverdag!



Snart går turen til Oslo og en stor redigeringsrunde.

Til tross for at mye fortsatt gjenstår kan jeg se starten på enden på visa... En lettelse. Men også j***** skummelt. Begynner å gå opp for meg - altså, virkelig gå opp for meg - at boken snart kan leses av andre enn... meg. (Nå skal den først bli ferdig, da, og vet at neste runde blir krevende).

Bare tanken gjør meg litt uvel.

Men jeg håper noen kan få noe ut av mine erfaringer. Uansett har det - virkelig - vært en givende prosess for meg. Jeg føler at jeg har fått en viss oversikt over de siste årene av livet mitt, en forståelse for at "ting gikk som det gikk". Og jeg er enda mer klar til å gi helt slipp. Enda mer klar til å komme meg videre.


Og klar for å ta et bad. Med ansiktsmaske. Og kanskje hårkur.

Og jo. VELDIG klar for neglelakkfjerner også.


Fortsatt Happy Mondæj fra meg!

8 kommentarer:

  1. Skjønner at det var godt å komme hjem, det er jo som regel alltid det etter å ha vært ute og reist. Så spennende at det nærmer seg utgivelse av boken :D Woohohohhoptidoooo!

    <3

    SvarSlett
  2. Alltid deilig å komme hjem til sitt eget!
    Så spennende at det nærmer seg slutten på arbeidet med boka. Spennendeee :D
    Håper du har hatt en fin uke, og at resten blir og blir bra! Klem ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er det!!

      Tusen takk and the same to you!

      Slett
  3. Mmm, kjenner følelsen: borte bra men hjemme best! Spennende innspurt nå, pust med magen og det kommer til å gå strålende skal du se!! Tenker på deg og gleder meg til å se og lese boken din. Jeg er så glad for å høre at prosessen har gjort deg godt slik at du kan sette punktum, se tilbake og se fremover!! Take care <3

    *C*

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, C, du er god å ha, du!!!

      God helg! Og takk <3

      Slett
  4. ååå jeg bare digger deg,måtte bare si det<3

    SvarSlett
    Svar
    1. Så nydelig du er, da!
      What to say? <3<3<3

      Slett