Søk i denne bloggen

tirsdag 31. januar 2012

Snoring boring

Ikke stort nytt å fortelle herfra. Ihvertfall ingenting interessant. Og derfor har jeg egentlig ikke lyst til å blogge. For når skriver om "ingenting" - det vil si hverdagen min, som ikke er spes spennende for tiden - føler jeg meg utrolig teit. For hvem bryr seg om at jeg denne uken har "ordnet praktiske ting som har hopet seg opp mens vi var i USA..."? Ikke engang JEG bryr meg om det. Eller. Det gjør jeg jo, for skulle gjerne vært det foruten.

Men dette er ikke en sånn "hverdags"-blogg. Og dette er heller ikke lenger en spiseforstyrrelser-blogg. 

Faktisk vet jeg ikke lenger hva jeg driver med her inne. Og derfor holder jeg meg også litt unna. Når jeg har levert manus skal jeg ta et oppgjør - da skal det bli andre boller. Helt andre boller.

Og until then blir det nok mest oppdateringer på skriveprosessen - sikkert kjedelig å lese om - men det er det som opptar meg, så da så.
Til uken skal jeg til Oslo og redigere. Vi er - inkludert meg - fire stykker som har lest manus og skal gå gjennom sammen. Jeg både gleder og gruer meg - gleder meg til å få hjelp til strukturering. (Jeg vurderte å sende rød sprittusjer i posten så de virkelig kunne gå bananas og hjelpe meg å redusere mengden). Og gruer meg til å høre hva de synes...

Har fortsatt ikke valgt omslag - det er utrolig vanskelig!

Siden dette ble litt om alt og ingenting avslutter jeg med å anbefale en utrolig bra serie, TOUCH:



Har bare sett første episode, men lover bra!

Ellers gjentar jeg at alle må lese "Extremely Loud and Incredibly Close" - for å se filmen etterpå.


Takk til de av dere som fortsatt stikker innom! Alle kommentarer de siste månedene (faktisk snart TO årene??) har betydd så uendelig mye for meg, dyttet meg så langt i riktig retning at... at... at... jeg vet ikke.

Tusen takk...

11 kommentarer:

  1. laster ned episode en nå! elsket heroes og elsker Kiefer Sutherland, takk for annbefallningen:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Gled deg, Line - da vil du elske denne også :-)

      Slett
  2. Jeg liker å lese innleggene dine, uansett hva du skriver. Det handler jo om DEG, og jeg liker deg, derfor leser jeg. (Litt rim her, bekalger, haha)
    Lykke til med Osloturen, dette blir jo spennende, og sikkert litt skummelt. Jeg tror det blir bra :D

    <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Laila. Jeg liker deg også :-)

      Og jupp - skummelt!!! Men forhåpentligvis bra også :-) Du er god, tusen takk for all støtte!!

      Slett
  3. Det er vi som skal takke DEG, Kristine! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. <3<3<3<3<3<3<3
      Hvis dere bare VISSTE hvor mye dere har hjulpet meg... Men tusen takk, M <3

      Slett
  4. Jeg syns det er herlig når det kommer oppdateringer fra deg uansett :) Godt å vite litt hvordan det går med deg... Jeg har lest bloggen din lenge men ikke den som har kommentert mest for å si det sånn. Men syns du er en fantastisk skribent og en utrolig livskjemper. Mennesker som deg står det respekt av!

    Varme tanker og vintersmil fra Mathilde

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Mathilde. Virkelig. <3<3<3<3<3<3<3<3

      Vintersmil (fremkalt av deg) fra meg

      Slett
  5. Enig med Mathilde, det alltid fint med en oppdatering :) Særlig når man ser at du har det bra, og at spiseforstyrrelse ikke lenger holder deg i et jerngrep! Det er motiverende!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Fallen Angel, for hyggelig kommentar! Håper det er bra med deg også!
      Stor klem fra meg

      Slett
  6. Er alltid spennende å lese hva du skriver. Selv om det bare er et hverdags/si hei-innlegg. Fint å "høre" fra deg uansett!
    Gleder meg til nye boller :)

    SvarSlett