Søk i denne bloggen

torsdag 29. mars 2012

PUNKTUM.


Jeg kødder ikke.

Ihvertfall for denne gang. De siste ukene har gått i ett med alt annet enn skriving, men etter en relativt intens siste runde har jeg nå satt punktum og sendt manus til språkvask. (Verdens morsomste - ihvertfall nesten - ord).

Jeg får det i retur, altså, og skal fortsatt gjøre endringer, men det meste av grovarbeidet er i boks. Nå gjenstår pirking og justeringer - og må si jeg foretrekker det.


Har egentlig mange store "nyheter" fra mitt lille liv, men akkurat nå skal jeg step away from the mac, legge meg ned på gulvet... og bare puste litt.


I'll be back, though.

23 kommentarer:

  1. Gratulerer! Nyt det! Og godt å høre at du kommer tilbake, jeg har savnet deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Turid!!! Det var veldig hyggelig å høre :-) Takk takk!!!!

      Slett
  2. OMG, fantastisk Kristine!! Nå kan du hvertfall senke skuldrene en god del.

    <3

    SvarSlett
    Svar
    1. I know!!! Takk!!! Det er utrolig deilig og utrolig skummelt :-) But it feels GOOD! Tusen takk, gode Laila!

      Slett
  3. bra jobba, godt å se et innlegg fra deg igjen;)!

    SvarSlett
  4. GODT å høre fra deg igjen! Og for en innsats, gud hvor flink du har vært. Tror kanskje jeg har glemt å si det, men jeg gleder meg vanvittig mye til å lese din bok. Tenk på det, du har skrevet en bok - og ingen hvilken som helst bok. Det er stort :)

    Verdens største gratulasjonsklem fra M <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, gode deg! Ordene dine betyr så mye for meg, M. Takk! <3

      Slett
  5. Åh, herlighet - imponert til tusen. For et pågangsmot. Gleder meg vanvittig mye til å få lese boke din, godeste du. Virkeliiig - venter videre i full spenning, både på bok, men også på nytt innlegg her på bloggen ;-)<3 Elise

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Elise! <3<3<3 For en utrolig hyggelig hilsen! Takk!

      Slett
  6. Så fint å høre fra deg igjen! Jeg er kjempeimponert over at du faktisk har skrevet en bok. Det er stort! Nå gleder jeg meg bare til å lese.

    Håper du får slappet av og kommet til hektene igjen!
    lille meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, lille deg... Akkurat nå føles det som om det bare står babbel der - og at sammenhengen forsvant et sted i redigeringsrunden min. Men forhåpentligvis finnes det noe vettugt når jeg leser på nytt igjen om noen uker. Inntil da skal manus få ligge i fred!

      Blir så glad for alle kommentarene deres - det betyr så mye for meg! <3<3<3 til deg

      Slett
  7. Hurra! Gleder meg til å høre om de store nyhetene :)

    SvarSlett
    Svar
    1. De er store for meg - men kanskje ikke så store for alle andre... Haha. Men takk, søte deg!! Håper det står bra til med deg, Tora. <3

      Slett
    2. Hei Kristine! Der var du jo:-) Har sjekket innom med jevne mellomrom og nå så glad og stolt på dine vegne som er mer eller mindre ferdig med boka di! En BRAGD er det, det må du tro på. Og ikke minst til så stor hjelp for alle som sliter/har slitt/kjenner noen som sliter med det samme.

      Jeg fikk plutselig ikke til å poste egen kommentar, så legger inn som "svar". Blir ikke helt riktig da, men håper det funker. Jeg har nemlig en liten ting jeg har hatt lyst til å fortelle det. Jeg har til og med tenkt på det, at du er en av dem jeg vil si dette til! Og det er jo egentlig litt rart, siden jeg egentlig ikke kjenner deg:-) Men du har hjulpet meg så mye, mye mer enn du aner.

      Mine første skritt mot å bli frisk tok jeg etter å ha lest bloggen din. Og mens jeg leste meg bakover gjennom bloggpostene, tok jeg langsomt til fornuft. Du vet ikke hvor mange av de tingene du har skrevet som har festet seg i hodet mitt, som sårt tiltrengte fnugg av fornuft.
      Jobben for å bli frisk må man uansett gjøre selv, men det har vært så fint å kunne lese tankene dine. Som jo også har vært tankene mine.

      Og for å prøve å ikke skrive verdens lengste kommentar da - jeg ville bare fortelle at da jeg skrev til deg sist, var jeg så frustrert fordi jeg ikke hadde fått tilbake mensen. Så fikk jeg den da, dagen etter. Og nå sitter jeg her - og skal ha bebi. Det er fortsatt en ganske overveldende følelse, og jeg hadde faktisk mistet litt troen på at jeg skulle få oppleve det ettersom jeg har behandlet kroppen min som jeg har gjort de siste årene. Men på ultralyd i forrige uke fikk vi se verdens søteste små tottelotter, og det hele ble plutselig veldig virkelig.
      Jeg ville bare fortelle det, og takke deg, igjen. Spesielt en av de tingene du har skrevet, har festet seg hos meg: at spiseforstyrrelser ikke er forenlig med et normalt liv. Litt takket være deg får jeg nå oppleve det jeg har ønsket meg. Jeg ønsker deg ALT godt.
      God påske:-)

      Stor klem fra Sara

      Slett
    3. Kjære Sara,

      Jeg har aldri blitt så rørt eller glad for en kommentar noen gang - lest den tre ganger og gråter fortsatt (GODE tårer, altså, jeg er så glad på dine vegne at jeg nesten sprekker og vil så gjerne gi deg en god klem!!!).

      TENK at du skal ha baby!!!!!!! GRATULERER!!!!!!

      Verdens største (virkelig) klem til deg, Sara. Og TUSEN TUSEN TUSEN takk for at du delte den fantastiske nyheten med meg

      Slett
    4. Sara, nå er det noen timer siden jeg leste kommentaren din - og jeg klarer ikke tenke på annet enn at du har kommet SÅ langt, og at du skal ha en nydelig liten baby!

      Bare smiler, jeg :-) Stor klem til deg

      Slett
  8. Fantastisk å lese Kristine! Jeg har hatt tro på deg hele veien, og kan si at jeg virkelig holder en finger på deg resten av tiden :-) Du er herlig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, søte deg, Marthe! Tenker så mye på deg og håper du har det bra <3<3<3

      Slett
  9. WHHU! Gratulerer :D

    SvarSlett
    Svar
    1. WUHUUU :-) I like it! Og tusen takk :-)

      Slett
  10. Stor gratulasjon til "anonym/ Sara" også, som skal bli mamma! Jeg ble også veldig rørt! Det er så utrolig motiverende å lese om "suksess historier"! Jeg er selv 18 år og sliter med å få menstruasjon... har hat den en gang og håper at jeg snart kommer i gang med en regelmessig syklus! :P

    SvarSlett
    Svar
    1. Det håper jeg også, Fallen Angel! Og det vil den - just keep going!
      Jeg har tenkt så mye på Sara siden hun delte den fantastiske nyheten - inspirerende og rørende!

      Kjempestor klem til deg <3<3<3

      Slett