Søk i denne bloggen

fredag 6. april 2012

Pretty, pretty Mile-High City

De siste månedene har det skjedd så utrolig mye at jeg blir helt svimmel - og de siste ukene har alt toppet seg (på en positiv måte, altså).

Bear og jeg skal flytte!
Vi skal flytte veldig langt og veldig snart...

... til USA!
Til Colorado! 
Til Denver!
Til (nesten) den andre siden av jordkloden... 


 
Begge bildene er googlet - eneste bildet jeg har derfra er av meg selv i pysj på et hotellrom som kunne vært hvorsomhelst - og det vil jeg holde for meg sjæl.


Fordi alt skal skje jæskla raskt (altfor raskt) har vi sånn omtrent... noen få uker på å selge heim og bil og en del møbler i Irland, sende noe til Norge, noe til USA, finne et sted å bo der borte - og alt det innebærer - og egentlig ganske mye annet som ikke er så veldig interessant og som får hodet mitt til å spinne veldig raskt hver gang jeg tenker på det.

Vi reiser over for å finne leilighet i slutten av mai. Og så flytter vi i begynnelsen av juni. Og alt er fryktelig spennende og fryktelig stressende på en gang. MEN - det føles veldig bra. Som en "new beginning". Og jeg gleder meg til alt har ordnet seg og vi er vel installert.

Og til jeg kan starte en ny blogg med daglige oppdateringer og en helt annen fokus!

Frem til det blir det mest papirarbeid, pakking, ordning&fixing, bokredigering.
Kanskje poster jeg et bilde av en pappeske. Men noe mer spennende kan jeg ikke love.

(Håper at det blir mer spennende når jeg "starter på nytt", da! Så langt har jeg mer eller mindre kun sett motorveien, et hotellrom, en (fantastisk) restaurant og flyplassen. Men alle som har vært der mer enn ett døgn elsker byen, så jeg tror vi er in for a treat, Bear og jeg!)

Og en siste ting:
Boken skal i trykken i juni og den skal ut i august! For sure.
 

Ønsker deg en riktig god påske!

18 kommentarer:

  1. Oioioi, så spennende Kristine :D Skjønt jeg ville gjerne bodd i Irland jeg da :p
    Boken skal jeg ha, så da har jeg noe å se fram til :D
    God påske videre søte <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke sant??? Very exciting!!!
      Dublin anbefales - og jeg vet jo du har vært her på ferie :-)

      Tusen takk, Laila!
      God påske til deg også - (må finne ut av hvorfor jeg ikke får kommentert på bloggen din!!!)

      Slett
  2. Oi, kjempespennende, Kristine! Og gøy! (Ja, jeg er sånn forandring fryder-person.) Jeg misunner deg ikke selve flytteprosessen, men å komme til en ny by, nytt fokus, nye folk - kjempegøy!

    Fortsatt god påske!

    PS. Gleder meg til å lese boka! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Kaffedamen :-) I really appreciate it!!

      JA - forandring fryder! Og akkurat nå er jeg klar for litt blanke ark - gleder meg til å leve uten at sykdom er i fokus :-) En utrolig befriende tanke. Til tross for at jeg er litt spent og usikker på hva jeg går til føles det veldig riktig - jeg gleder meg!

      Tusen takk! Og god påske til deg også :-)

      Som jeg nettopp skrev til Laila - jeg får ikke kommentert på Wordpress :-(

      Slett
  3. Gratulerer så masse med at du skal flytte til USA, for det skal jeg og nemlig! Til nord-vest kysten. Om 4 og en halv måned. Spennende! Lykke til!

    SvarSlett
    Svar
    1. Oj!! Så spennende!!! Good luck til deg også :-)

      Slett
  4. Hvorfor valgte du å flytte til USA? Er det billigere å kjøpe leilighet der enn i Norge? Og kan vi få se ett bilde av Bear snart? Gleder meg til boken kommer!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi flytter av mange grunner :-) Og - haha... - jeg vet ikke hvor keen Bear er på det :-)

      Tusen takk, søte deg! Jeg både gleder og gruer meg... :-S

      Slett
  5. Wow! Så gøy Kristine! Åååh det blir spennende, og helt sikkert helt fantastisk :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk-takk, Tora! Det tror jeg også! <3<3<3

      Slett
  6. Så spennende, kjære du!! Jeg gleder meg kjempemasse på dine vegne! Nytt sted og nytt fokus nå tror jeg blir superbra når du/dere er så glad for det og klar for det!
    Cheers for new beginnings!!

    Cyberklem fra *C*

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, nydeligste C! Jeg smiler alltid når jeg hører fra deg :-) Tusen takk!

      JAAA - jeg er klar for en new beginning. Og selvom den ikke nødvendigvis hadde trengt å være sååå langt borte så gleder jeg meg veldig til å oppleve noe helt nytt! Blir spennende!!!

      Cheers indeedeeo :-) Og takk for at du alltid er så god og støttende :-)

      Slett
  7. Åh så modig og spennende Kristine ;) Masse lykke til :) Og så gleder jeg meg til boka di ;) Klem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, mitthaap!

      Det setter jeg stor pris på :-) Takk takk takk! <3<3<3

      Slett
  8. Så spennende at du skal flytte, gratulerer!!! (hvis man kan si det? ;)
    Jeg gleder meg til boken din kommer ut :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      Jeg tar imot gratulasjon, jeg :-)

      Det er utrolig spennende - vet jo ikke heeelt hva jeg går til, men har bestemt meg for å gjøre alt jeg kan for å gjøre det meste og beste ut av det! (Dvs ikke la meg styre av frykt osv).

      <3<3<3

      Slett
  9. OH! Så utrolig spennende!! Kjenner jeg er liiitt misunnelig :D Blir godt med en NY og freeesh start tenker jeg, gleder meg på deres vegne! Krysser fingrene for at ting og tang og pappesker går i orden <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Marilyn!!! <3<3<3

      Det er bare to år siden vi flyttet sist - men det er helt ekstremt hvor mye rart man sparer på?? Jeg prøver å være flink til å gi bort til charities og biblioteker (synes det er så vanskelig å gi bort bøker jeg er glad i, men kan ikke drasse med meg for mye). Deilig å få en oversikt!

      Tusen takk for så hyggelig kommentar - much appreciated!

      Slett